Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
Článek Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11 | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

23. 11. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Druhá generace enginu Glacier 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily bez vyhlazování 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily s vyhlazováním 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.

Reklama
Reklama
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Po zapnutí maximálních možných detailů s vypnutým vyhlazováním hran (režimy MSAA i FXAA) nároky Hitman: Absolution výrazně vzrostou. V nízkých rozlišeních se nad stanovenou hranici 30 fps dostanete až s kartami jako je Radeon HD 7770 nebo GeForce GTX 650, ve vyšších rozlišeních (typicky Full HD) jsou pro plynulé hraní potřeba o stupeň výkonnější karty jako Radeon HD 7850 nebo GeForce GTX 660.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning