Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
Článek Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11 | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

23. 11. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Druhá generace enginu Glacier 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily bez vyhlazování 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily s vyhlazováním 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.

Reklama
Reklama
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution patří mezi hry méně náchylné na framerate a pro plynulé hraní proto postačí i hodnoty okolo průměrných třiceti snímků za sekundu. Při středním nastavení detailů se zapnutým post processing vyhlazováním FXAA se na tyto hodnoty dostanete s většinou novějších grafických karet. V nižších rozlišeních postačí i vyloženě slabé karty jako je nVidia GeForce GT 630 nebo AMD Radeon HD 6670, ve vyšších rozlišeních je potřeba o něco výkonnějších karet jako GeForce GTS 450 či Radeon HD 6750.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning