Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
PCTuning Článek

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

23. 11. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Druhá generace enginu Glacier 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily bez vyhlazování 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily s vyhlazováním 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.

Reklama
Reklama

Reflections


Reflations High (po najetí myší se zobrazí Very Low)

Rozdíl v nastavení kvality odrazů je dobře patrný na první pohled. Framerate po snížení vzrostl z 26 na 32 fps.

Level of Detail


Level of Detail Ultra (po najetí myší se zobrazí Very Low)

Nastavení Level of Details (LOD) mění detailnost vzdálených objektů. Po snížení se vzdálená tráva přestane vykreslovat, sníží se detailnost grafiky altánu nebo vzdálených stromů. Výkon na druhou stranu vzrostl z 19 na 21 fps.

Depth of Field


Depth of Field High (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Depth of Field rozmazává obraz a zahrnuje v sobě nejen běžný efekt Depth of Field (rozmazání předmětů v rozdílné hloubce), ale také Bokeh Filtering (filmový efekt, patrný na testovací scéně). Výkon po vypnutí efektu DOF vzrostl z 34 na 36 fps.

SSAO


SSAO High (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt ambientní okluze nemůže v technicky vyspělé hře jako je Hitman: Absolution chybět. Výkon po vypnutí efektu SSAO vzrostl z 33 na 47 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning