Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky | Kapitola 9
Seznam kapitol
Třetí pokračování Maxe Payna vychází po dlouhých devíti letech a rozhodně byste jej neměli nechat ujít. Kromě kvalitní hry totiž potěší i výborná technická stránka. Za vše hovoří engine původem z Grand Theft Auto IV, kterému vývojáři přidali i podporu DirectX 11. Jen ty hardwarové nároky jsou tradičně poměrně vysoké.
Tessellation
![Tesselation Very High/Off](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/khvdhj3ekt3089a60cdd3d85b2d0056390454.jpg)
Teselace se aplikuje jen na postavy, přičemž rozdílů si při hraní téměř vůbec nevšimnete, postavy jsou velmi detailní už při vypnuté teselaci. Výkon po vypnutí teselace vzrostl z 40 na 46 snímků za sekundu.
Minimální x maximální nastavení grafiky
![Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/6312gxyjgt7kvnz60cdd3d91de8b442278649.jpg)
![Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/ekmktl3msx8himf60cdd3d9ba4e8435720682.jpg)
Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou patrné především ve stínování, nižším rozlišení textur a chybějících odrazech, dalších rozdílů si už všimnete méně. Přesto jsou rozdíly ve výkonu poměrně velké, s AMD Radeonem HD 6750 jsem v rozlišení 1920 × 1200 px s vypnutým vyhlazováním hran (oba režimy) naměřil nárůst výkonu z 26 na 41 fps u první scény a z 21 na 40 fps u druhé měřené scény.