Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky | Kapitola 9
Seznam kapitol
Třetí pokračování Maxe Payna vychází po dlouhých devíti letech a rozhodně byste jej neměli nechat ujít. Kromě kvalitní hry totiž potěší i výborná technická stránka. Za vše hovoří engine původem z Grand Theft Auto IV, kterému vývojáři přidali i podporu DirectX 11. Jen ty hardwarové nároky jsou tradičně poměrně vysoké.
Tessellation
Teselace se aplikuje jen na postavy, přičemž rozdílů si při hraní téměř vůbec nevšimnete, postavy jsou velmi detailní už při vypnuté teselaci. Výkon po vypnutí teselace vzrostl z 40 na 46 snímků za sekundu.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou patrné především ve stínování, nižším rozlišení textur a chybějících odrazech, dalších rozdílů si už všimnete méně. Přesto jsou rozdíly ve výkonu poměrně velké, s AMD Radeonem HD 6750 jsem v rozlišení 1920 × 1200 px s vypnutým vyhlazováním hran (oba režimy) naměřil nárůst výkonu z 26 na 41 fps u první scény a z 21 na 40 fps u druhé měřené scény.