NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem | Kapitola 16
Seznam kapitol
Podpora tří a více monitorů v podobě ATI Eyefinity je tu s námi už nějaký ten pátek. Od minulého týdne je ale dostupné také řešení NVIDIA 3D Vision Surround. Potřebujete k němu sice dvě GK, ale zase můžete hrát na všech LCD ve 3D! Je to ale k něčemu a je opravdu 3D Surround tak luxusní, jak NVIDIA slibuje? I to prozradí náš velký test.
1920 × 1080 px
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
Podpora 3D Vision Surround
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-
Podpora Unrel Tournamentu 3 byla slušná, nikoliv však bez problémů. Co se týče 3D Vision, nemám žádných výhrad a hra ve 3D vypadá skvěle. Horší je to ovšem s režimem Surround. Maximální FOV ve hře je totiž 100 a to je málo. Na internetu jsem našel mutátor umožňující nastavit až 130, ale jak je vidět na screenech, ani to není dostačující. Třeba zbraň ve hře téměř nevidíte a deformovaný je stále i obraz na bočních monitorech. Nastavit vyšší FOV přitom nemá smysl, pak už se ve hře dle internetových fór objevují další problémy. 3D Vision tak doporučuji, Surround v poměru 16:3 nikoliv.
Benchmark
Nároky staršího UT 3 byly v 3D Vision Surround poměrně krvavé a na nejvyšší detaily bez AA se hra jen tak tak držela okolo hranice 30 fps. V samotném 3D Vision to ale bylo výrazně lepší, zde už fps vylezlo na průměrných téměř 50 snímků za sekundu.