NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem | Kapitola 8
Seznam kapitol
Podpora tří a více monitorů v podobě ATI Eyefinity je tu s námi už nějaký ten pátek. Od minulého týdne je ale dostupné také řešení NVIDIA 3D Vision Surround. Potřebujete k němu sice dvě GK, ale zase můžete hrát na všech LCD ve 3D! Je to ale k něčemu a je opravdu 3D Surround tak luxusní, jak NVIDIA slibuje? I to prozradí náš velký test.
1920 × 1080 px
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
Podpora 3D Vision Surround
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-
Také podpora Crysis není pro 3D Vision Surroud zrovna špičková. Co se týče podpory Surround, je kvůli nízkému FOV obraz na bočních panelech mírně deformovaný. Pokud ale nestojíte přímo vedle objektu, není to v zásadě nic strašného a dá se v tomto režimu pohodlně hrát. Navíc jsou na internetu návody, jak tento problém opravit. Horší je to ovšem s 3D. Celou hru vás totiž otravuje statický 2D zaměřovač a třeba zbraň hlavního hrdiny má duchy. Surround režim tak doporučuji, 3D nikoliv.
Benchmark
Na nároky extrémně náročného Crysis v 3D Vision Surround režimu jsem byl opravdu zvědavý. Nakonec jsem hrál na vysoké detaily s některými detaily sníženými pro lepší kompatibilitu s 3D vision režimem, která ani tak nebyla ukázková (viz předchozí odstavec). V tomto nastavení bylo samotné 3D Vision a Surround ještě plynulé, v 3D Vision Surround se ale framerate propadl do pekel.