Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách | Kapitola 7
Seznam kapitol
V dnešním testu poměří síly dva zástupci střední vyšší třídy. Proti druhému nejvýkonnějšímu modelu GeForce na trhu, postavíme zbrusu nový a velmi moderní Radeon s paměťmi GDDR5. Obě karty podrobíme zkoušce v kompletně nové metodice testování grafických karet, včetně výsledků po přetaktování.
Hra Age Of Conan je jedna z nejnovějších a nejmodernějších MMO her na trhu. Proti stávajícím velikánům online scény používá moderní grafické efekty a je graficky nejnáročnější. Komunita hráčů je už nyní celkem veliká a na přání čtenářů hru zařazujeme. Hru testuji s posledním oficiálním updatem (bez něj se hra ani nespustí).
Všechny volby ve hře jsem dal na maximum (viz. obrázek), a měnil pouze rozlišení a nastavení anizo a vyhlazování (8xQ). Testuji hru v přístavním městě s mnoha postavami, kde z přístavu proběhnu až na okraj města a zpět. Než jsem spustil Fraps, je nutné se chvíli "jen tak procházet" městem, aby se načetlo vše ze serveru - jinak dochází k "cukání" a znehodnocení výsledků. Jednotlivé grafy komentovat nebudu, nechám si hodnocení až do kapitoly "shrnutí testů".
V této hře se obecně Radeonům moc nedaří, pro ilustraci o minimálních fps a propadech jsem vybral nejvyšší nastavení při rozlišení 1920x1200. Stejně jako v grafech, je i zde vidět převaha GeForce GTX 260.