radeon-hd4870-a-geforce-gtx-260-v-16-ti-hrach
Hardware Článek Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách | Kapitola 18

Z. Obermaier

Z. Obermaier

18. 7. 2008 01:00 124

Seznam kapitol

1. Úvod - Zemětřesení na trhu 2. Asus GeForce GTX 260 TOP 3. Asus Radeon HD4870 512MB 4. Další karty v testu 5. Nová metodika a nové hry 6. Testovací sestava 7. Age Of Conan 8. Assassins Creed 9. Bioshock 10. Call Of Duty 4 11. Company Of Heroes: Opposing Fronts 12. Crysis 13. Enemy Territory: Quake Wars
14. GRID RaceDriver 15. Half Life 2: Episode Two 16. Lost Planet: Extreme Conditions 17. Mass Effect 18. Microsoft Fligts Simulator X 19. TES IV: Oblivion 20. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl 21. Unreal Tournament 3 22. World In Conflict 23. Přetaktování a vliv na výkon 24. Shrnutí výkonu 25. Teploty a spotřeba 26. Závěr a hodnocení

V dnešním testu poměří síly dva zástupci střední vyšší třídy. Proti druhému nejvýkonnějšímu modelu GeForce na trhu, postavíme zbrusu nový a velmi moderní Radeon s paměťmi GDDR5. Obě karty podrobíme zkoušce v kompletně nové metodice testování grafických karet, včetně výsledků po přetaktování.

Reklama
Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Letecké simulátory vždy šly zcela mimo mne, a po zkušenosti s touto hrou jsem se v tomto mém přesvědčení ještě utvrdil. Tato hra je skutečné "hardcore", jak pro jakoukoliv grafiku tak procesor. Testuji hru s posledním dostupným patchem bez modifikací.

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Ve hře jsem nastavil vše na "Ultra High", jak ukazuje obrázek. Použitá grafická karta ale neměla na výsledky téměř žádný vliv, zde je největším limitem procesor. Přetaktováním procesoru se všechna skóre zvedla o 5fps a bylo úplně jedno na jaké grafické kartě. Čtenáři test této hry chtěli, ale jak si ukážeme moc vypovídací hodnotu nemá. Před testem je nutné nastavit limit fps na "Unlimited", já testoval průlet dopravním letadlem nad mořem a městem (v různých pohledech - kokpit, seshora, z boku atd.), včetně přistání. Vyhlazování a anizo jsem nastavoval v ovladačích, ve hře nelze měnit hodnoty. Průběh opět zaznamenal Fraps.

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Výsledky na všech kartách jsou stejné, průběh nám ukáže mírnou převahu Radeonu HD4870 nad GeForce GTX 260. Rozdíly jsou ale ve výsledku minimální.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama