Shadow of the Tomb Raider: Lara na svém vrcholu
Seznam kapitol
Videoherní krasavice Lara se představila v závěrečném díle plánované trilogie a ačkoliv není úplně bez chyb, předvedla se v tom nejlepším světle, jaké jsme zatím u moderní reinkarnace Tomb Raideru zažili. Zklamaní nebudou ani fanoušci série, ani hráči, kteří se o sérii zatím nezajímali. PS: Grafika vás okouzlí i bez ray tracingu.
Shadow of the Tomb Raider se stala jednou z nejsledovanějších her na letošní výstavě Gamescom. Nemohla za to velkodušná prohlášení nebo nějaké skvělé herní inovace, jako spíš skutečnost, že patří mezi prvních devět her, které potvrdily podporu real-time ray tracingu (sledování paprsku v reálném čase), a zároveň druhou vydanou hrou z tohoto seznamu (první byla Assetto Corsa Competizione, která vyšla s dvoudenním předstihem).
V rámci oznámení nových grafických karet od Nvidie, které budou ray tracing podporovat, navíc bylo ukázáno technologické demo Shadow of the Tomb Raider:
Lara Croft schovaná v masce v něm přechází po náměstí, kde je zrovna oslavován svátek dne mrtvých a to velmi bujarým způsobem, mimo jiné i za pomoci problikávajících barevných světel a hořících prskavek. Osvětlení scény působí reálně a celkový výsledek je naprosto famózní.
Klíčová otázka pro recenzi Shadow of the Tomb Raider tedy zní, zdali hra dokázala překročit svůj stín, který na ni vrhlo představení grafických karet s podporou ray tracing, nebo kromě skvělé grafiky už nic nenabízí.
Titulek už vám prozradil, že se Shadow of the Tomb Raider to vypadá velmi dobře, takže mě zbývá dodat už jen: Pojďme se do toho pustit!
Čtěte také:
- GeForce Turing: Co Nvidia předvedla na Gamescomu (a jinde)
- Nvidia Turing: nové technologie pro chytřejší rendering