Utopený telefon: Jak ho přivést zpět k životu?
i Zdroj: PCTuning.cz
Mobilní zařízení Článek Utopený telefon: Jak ho přivést zpět k životu?

Utopený telefon: Jak ho přivést zpět k životu? | Kapitola 2

Dominik Liebezeit

Dominik Liebezeit

23. 3. 2016 06:00 30

Seznam kapitol

1. Návrat do reality 2. Jako ryba ve vodě 3. Co budeme potřebovat 4. Čtyři kroky první pomoci při nehodě
5. Rozebrání telefonu 6. Samotná záchrana 7. Složení a otestování telefonu 8. Závěr

Navzdory popularnímu trendu a tvrzení mnoha billboardů telefony stále nejsou ideální parťák do aquaparku, na focení podmořské fauny, a nedají se beztrestně topit ve sklenici s pivem. Jak dát v domácích podmínkách utopenému telefonu první pomoc a přivést ho zpět k životu? Záchranu neodkládejte, rychlé jednání je polovina úspěchu!

Reklama

Není to tak dávno, co mi známý přinesl na opravu Xperii Z2. Bludišťáka tomu, kdo uhodne, co s nebohou „xpérkou“ bylo. Světe div se, nepřežila výlet k bazénu. Nechápejte mě špatně, já nemám nic proti Sony. Nebýt Sony, svět nikdy nepoznal Walkmann, PlayStation, Blu-Ray nebo super film o Kim Čong-Unovi. Čemu ale moc nerozumím, je mobilní divize Sony v posledních několika letech. Podívejte se třeba na tu reklamu. Nemůžete lidem ukázat, ať s vaším telefonem fotí pod vodou, a poté je vypakovat, když za vámi přijdou s telefonem poškozeným vodou!

Poškození vodou se samozřejmě netýká jen telefonů, které se tváří, že jsou určeny pro obyvatele Rapture City. Jen je u nich paradoxně daleko pravděpodobnější, že k takovému poškození dojde. Řada lidí, co si totiž koupí telefon, který v reklamě plaval v aquaparku, sjížděl tobogán, fotil pod hladinou holky a vůbec dělal věci, kvůli kterým si většina lidí telefon koupí, chce logicky jeho voděodolnost vyzkoušet. Ať už je to frajeření v hospodě se sklenicí piva, selfie s rybičkama a bez rybiček nebo obyčejné: ,,Jé ten telefon je nějak špinavý..."

Výše zmíněné se netýká pouze Sony. Jako cílovou skupinu si pro své telefony vybrali delfíny i ostatní velcí výrobci. S přiblblými reklamami nezůstává pozadu ani Samsung, ten nám v této reklamě představuje největší přednost jeho nové vlajkové lodi Galaxy S7, a to možnost polít ho šampaňským! Pokud právě nevěříte tomu co čtete, názorně vám to ukáže Lil Wayne. Že by nám tato reklama naznačovala, kdo v mobilní divizi Samsungu odpovídá za inovace?

Naznačuje nám video, kdo v Samsungu zodpovídá za inovace?

Pokud vývoj mobilních telefonů půjde stejným směrem, příští rok by takhle nějak mohla vypadat reklama na Galaxy S8.

Telefon ve videu je legendární Nokia 3310, která je ale podle diskutujících a nepotvrzených zpráv ve skutečnosti čínskou kopií. Skutečná Nokia 3310 by sama mixér rozmixovala.

Možná se dočkáme příští rok

Prachuvzdornost, voděodolnost, tak snad už jen ta blbuvzdornost by nebyla od věci...

Co si ale počít s plaváčkem, u kterého se nezadařilo?

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama