Zpět na článek

Diskuze: Úvaha: Metro to dokázalo, je tu. Bohužel pro nás

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

cormel
cormel
Level 1 Level 1
19. 4. 2012 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak já to měl teda trochu jinak
IBM DOS + Emm386 ok
Win 3.11 jsem nahradil OS/2 případně M602jkou
Win95 ok
Win98 špatné
Win98SE OK
WinME ok *
Win2000/NT ok
***** dlouhodoubu jsem používal dual boot Win2000/ME k naprosé spokojenosti
WinXP špatné (nejvíc slz jsem nechal u tohoto OS, dokonce jsem na chvili přešel radeji na Linux)
Vista ok
W7 naprostá paráda

Pepa1
Pepa1
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 05:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto souhlasím, konečně to někdo napsal "na plnou hubu". Je otázka jestli to vůbec někoho v Mrkvosoftu zajímá....

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pepa1 Zaujima to firemnych zakaznikov, preto nepochybujem ze minimalne u Professional a Enterprise verzie sa to bude dat deaktivovat.

komora
komora
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X Vzhledem k tomu, ze Metro bylo ohlaseno i v edicich Windows Server, kde asi administratori pujdou sepukku spachat naprosto instantne, neverim tomu, ze Professional a Enterprise verze na tom budou jinak.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @komora: Tak jedna věc je podporovat Metro a druhá nutnost ho používat...

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pepa1 A já jsem slyšel, že i nový MacOS je nic moc a uživatelé zůstávají u starší verze...

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi Windows 8 jsou momentálně v takovym stavu, že sežerou většinu driverů z win7/visty, maj také univerzální kernel, ala nainstalovaný systém lze nabootovat kdekoliv, jen vezemete disk, dáte jej do jiného pc a OS nabootuje, žádné BSOD nebo tak. Už žádné reinstally při upgradu HW, atd.

Metro jako takové se dá vypnout. Mě taky přijde naprosto nepraktické a useless. Ale OS jako takovej krom metra mi příjde dobrej.

666peter666
666peter666
Level 10 Level 10
9. 3. 2012 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

100% súhlas, Metro je grc, ak to Microsoft nezaujíma teraz, neskôr bude určite, keď bude Windows 8 používať len hŕstka nadšencov "inovácií".

petrobi
petrobi
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@666peter666 Dobrý den, v podstatě s Vámi souhlasím, ale mám osobně pár jiných názorů. Metro se mi nezdá až tak hnusné, jak se tady prezentuje, vím, že je to o vkusu každého člověka, ale mě osobně se celkem líbí. Je pravda, že je hodně jednoduché, chybí věci, které bych očekával a samozřejmě funkce jako například provázanost IE10 desktop a METRO a další neduhy...Uvidíme, jak to bude v budoucnu, ale nejspíše také zůstanu u Windows 7, popřípadě Windows 8 s nějkými úpravami START nabídky atd...Jinak desktop win8 se mi líbí i Ribbon.

PS: Ano Vista byla pomalá, měla vysoké HW nároky, ale i přesto jsem na ní běžel docela v pohodě asi 2 roky...

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
9. 3. 2012 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrobi No jo, jenže ona Vista je použitelná až od SP2, kde se dá s Win7 srovnat...když vyšla, tak to byla děs a hrůza...

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..inac fakt neviem ,preco su ludia stale taki hlupi...,(dobre ,beriem -ovce su ovce)
,ale tu na PCT ,by to snad byt inak ,ci ??
-Vistu mam a nemam ziadny problem, vlastne win7 je len preznacena Vista.., to len debilni ludia ju davali na Pc s 200-500 mb ram,coz je zle.., kedze win 7 ,je teda ,,vylepsena´´ Vista ,tak nic moc.., dokonca Vista je v niektorych veciach/programoch/hrach lepsia ako win7 a opacne.., skratka je to plus/minus rovnake..., ako naozaj -doteraz pouzivam Vistu ultimate 32 bit ,a este nieco - vista ma niektore polozky (niektore menu ,vyber) tam kde to malo xp ,to mi ulahci vyber ,zasa nenavidim win7 ,pretoze to trocha sprznili..,mozno so mnou niektory nesuhlasia ,ale je to tak.., nuz kazdemu vyhovuje nieco ine.., niekomu Metro... :lol:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Já s tebou souhlasím ,ale lidé, co neměli Vistu (nebo ji měli na slabém PC) nikdy nepochopí...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 3. 2012 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Vista byl špatnej systém, to že po SP a aktualizacích je použitelná nic nemění na tom že ze začátku to byl paskvil.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
11. 3. 2012 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @Pidala: Kdyby MS nenalil mrtě prostředků do toho, aby výrobci opustili kompatibilitu s XP a "zaměřili se na budoucnost" a netlačil Vistu všemi možnými způsoby (např podporou max Dx9 u XP), tak řeknu OK, není to sice zrovna můj šálek čaje, ale proti gustu...
Jenže Vista nebyl jen OS, ale "marketingový projekt", takže v tom figurovaly i takové věci, že se mnohý HW honosil "Vista ready" nálepkou, ač výsledek byl tristní a neexistovaly XP drivery, ač by to bylo pro výrobce velmi prosté, protože MS vynaložil nemalé úsilí, aby tomu tak bylo. A pak to musím hodnotit jako EPIC FAIL, kterým to prostě je. Je sice hezké říct, kterej blb dá Vistu na komp s gigem ramky, tak jako sry, ale když uplatí HP, aby i nejlevnější řada malých notebooků byla ne ani tak Vista "ready" ale spíš Vista only a pak v rámci zpětných rabatů podpoří i konkrétní prodejce (i u nás třeba Alza, Mironet apod.), aby tlačili Vistu, tak mi řekněte, jak si nemá BFU pořídit debilní komplexní řešení... v tomhle je teda Apple úplně jinde...
Mimochodem, nedávno jsem se už nasral a notebook po obnovení továrního nastavení Vist plně aktualizoval a ... pak zformátoval a přeinstaloval W7 a je to obrovský rozdíl.. a to se jednalo o C2D na 2GHz + 2GB ram, takže sice kus starý, ale přesto mnohem výkonnější než to, co se před léty jako Vista ready presentovalo...

pif666
pif666
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Microsoft je jeden velky "bastlic". Nic nedotiahne do konca, nic nepremnysli do detailov - na to co ma len priliepa nove a nove funkcie vznika pomaly moloch ktory sa tazko a nelogicky ovlada.

Po windows mobile 6.5 som dosiel k nazoru, ze nikdy nemame dat 2x rovnaku sancu blbovi - a presne o tom je pripravovany win8. Bude to fajn OS, ked vypustime tu "metro" cast.

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pif666 Ale pokud finální desktop verze bude bez metra, tak to bude super - umí to opravdu dost věcí :)

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zcela "nezávislý" článek, hlavně, že Rybka je známý hater Microsoftu, který pracuje za zlomek toho, co oni tam vydělají :twisted:

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se metro rozhraní vzhledově docela líbí. V době, kdy všechno musí mít gradient, průhlednost, stínování už bylo načase tento trend usměrnit. Na druhou stranu Windows 7 mají velmi dobré GUI a není důvod dělat obrat o 180 stupňů. Nápad udělat jeden systém jak pro tablety tak pro desktop je dobrý, ale bez kompatibility mezi ARM a x86 aplikacemi to skutečně postrádá význam. Co mě nejvíce děsí je trend Microsoftu přibližování se Apple co do uzavřenosti systému - např. WP7 + Zune. IMHO pro mě tablet skutečně není budoucností a nevidím pro něj žádný prostor - jak by mohl nahradit nebo doplnit můj přehrávač, ebook, telefon a desktop.

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=motodriver]zcela "nezávislý" článek, hlavně, že Rybka je známý hater Microsoftu, který pracuje za zlomek toho, co oni tam vydělají :twisted:[/quote]
Proboha, proč sem taháš to, kdo kolik vydělává?? To si vážně myslíš, že článek je napsanej ze závisti k výši výdělků??

Lord_Paprika
Lord_Paprika
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to vypadá, že i nadále zůstanu spokojeným uživatelem Macu (OS X Lion)... mrkvosoftí dlaždice se mi osobně nijak nezamlouvají, ale určitě se najde pár jedinců, co si to nainstalují

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 3. 2012 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lord_Paprika slyšel jsem že se něco podobnýho chystá i u Applu :wink:

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Michale, Ty můj oblíbený autore už od dob Score, nechceš prosím napsat nějakou úvahu ohledně věcí, co si mnozí ani neuvědomují? Apple a jeho produkty ukládají informace pomocí GPS o tom, kde se jejich produkt nachází. Facebook mobile (i ten na PC) jsem si odinstaloval, protože má přístup k poloze, SMSkám a volání a co s tím dělá nikdo neví. Nebude Cloud podobná vymoženost? Přístup nevím koho ke všem mým emailům, telefonním kontaktům a dalším věcem? Co se tu sakra děje? Kdyby se vydalo prohlášení, že je to kvůli bezpečnosti každého člověka a k těmto informacím budou mít přístup speciální policejní jednotky po celém světě, bylo by mi to jedno, žádný zločin nepáchám a když mi někdo něco ukradne, alespoň by například hned dle polohy a dalšího našli pachatele (tudíž by se omezila náhodná kriminalita, ta dopředu plánovaná samozřejmě ne). A přístup ke všemu u našich politiků bych uvítal :D Ale pokud netuším, k čemu to slouží (odhaduji, že proti terorismu) a pokud se to dělá ve stylu sledování velkého bratra, tudíž na tajnačku, tak mi to vadí. Vám lidem ne? Pořád milujete facebooky a produkty Apple? A šup na Cloud? A nebyla snaha o protlačení ACTA také jen zástěrka? Pochybuji, že vlády světa by šly na ruku filmovému a hudebnímu průmyslu. Nebyla v tom snaha mít další přístup k jakýmkoli informacím o lidech?

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
18. 4. 2012 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega reknu ti to jednoduse a po stylu Googlu, sledovani aktivity a lokace uzivatelu je pro jejich dobro a pro zajisteni lepsich sluzeb. Pod cimz si podle me muzes predstavit akorat tak cilene smerovanou reklamu podle navstevovanejch stranek a polohy k ruznym restauracim, obchodum apod. Je to proste marketingovy svinstvo ktery lze nasledne zneuzit ve stylu velkeho bratra :idea:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Hledej smudlo: http://www.cfr.org/about/corporate/roster.html
vidis tam Apple? Ne - ale MS, Google a dalsi tam jsou? Jak je toto mozne??

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Nápad na článek dob. Jinak problém s gps měl nejen nejen Apple (ten už ten log neukládá, ale předtím ho ani nikam neposílal) ale také Android a WP7. Jenže tam to samozřejmě většina serverů prošla bez povyku narozdíl od Applu, protože nadávat na něj zkrátka přinese víc čtenářů :).

MiTMaN
MiTMaN
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě osobně se Win8 a metro líbí, ale umím si to představit na něčem s touch screenem, ale jako produktivní systém bohužel vůbec. Nevím na co mrkvosofti myslej, ale tímhle podle mě, dost lidí odrazí a jak zaznělo i v článku, naženou možná ke konkurenci.. ja osobně jsem už radši přešel.. na netbooku mám Xubuntu a stolním pc Mac OS X Lion (iAtkos L2). Sice mám legální 2 licence na Win7 (32b i 64b), ale už prostě mě ten mrkvosoft přestal bavi....

Lord_Paprika
Lord_Paprika
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MiTMaN jojo přesně...já sem přešel ke konkurenci(Mac) před rokem a kus a od tý doby jsem konečně s počítačem spokojen... neumim si to vysvětlit, ale na počítači s windows mě pořád něco štvalo, nebo šlo pomalu apod. (to sem hw nadšenec, takže žádný slabý neodlazený železo sem neměl) :)

=UNDEAD=
=UNDEAD=
Level 2 Level 2
9. 3. 2012 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miscrosoft nechť už raději nic nevymýšlí, radši ať něco zase okopírují od konkurence to jim jde lépe.

AL][EN
AL][EN
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle mého názoru, zastává autor článku vůči MS zaujatý postoj. Metro rozhodně není tak špatné GUI, jak jej autor článku (byť vtipně a čtivě) prezentuje. Sám vlastním LUMII 800, dle mého názoru velmi povedený mobil jak po HW, tak po SW. Rozhraní systému vůbec není ošklivé a už VŮBEC ne NEPŘEHLEDNÉ, jak se autor snaží nabudit svým přirovnáním s kokpitem letadla na začátku 90 let. Ve skutečnosti je přehlednější a konzistentnější než android. (pro objektivnost vlastním tablet s androidem 3.2 - a jsem s ním naprosto spokojen).
Nicméně mně na WP7.5 vadí 2 věci: první je, že zcela chybí souborový manager. Všechna data se musí synchronizovat přes ZUNE a aplikace si sami spravují svá data (má to tedy i své kladné stránky) Je zde jasná inspirace Applem. A za druhé, že jsou aplikace pro telefon pro WP7 draží oproti androidu, i když v posledních týdnech se situace výrazně mění díky množství nových vývojářů a nově vzniknuvší konkurenci. Jinak jsem s telefonem naprosto spokojen a neměnil bych jej.

prochybike
prochybike
Level 2 Level 2
9. 3. 2012 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AL][EN Musim jen souhlasit. Windows Phone 7.5 je dle meho velice dobry system a metro se tam hodi, je prehledne a vypada pekne a hlavne je hodne rychly. Sice sem si nakonec koupil mobil s Androidem, ale az vyjde HTC Titan II tak planuju prechod na windows. Mel jsem 3 tydny HTC Titan pujceny a byl sem snim spokojeny a nebejt toho, ze stal v tu dobu 14tis Kc tak ho beru. Akorat mi vadi absence mass storage a Zuno, to je cesta ala Apple :/

Co se tyka metra na Pc tak to je totalni zhovadilost a co par dni zkousim Win8, tak si na to porad nemuzu zvyknout. Je to preplacany, neefektivni a navic to vypada fakt priserne. Timhle si Microsoft nejspis docela zavari, ale uvidime treba se to jeste do ostreho vydani zmeni, ikdyz pochybuju. V kazdem pripade jak to vypada Win8 preskocim :)

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AL][EN Autor dal jasně najevo, že to co funguje na mobilu prostě nemusí fungovat na desktopu a ne že mobilní rozhraní je špatné. . Já s tím souhlasím. WP7 taková hrůza není, ale Metro vypadá hrozně :)

dedecekhribecek
dedecekhribecek
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AL][EN Souhlasím s Vámi. Konečně někdo kdo se vyjadřuje k něčemu s čím se seznámil.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda neměl windows8 odvahu vyzkoušet na svém PC, nicméně nepříjde vám, že když se odstraní METRO a tady ty nástavby, že není příliš rozdíl mezi win7 a win8. Tedy že vlastně jedniné "vylepšení" které win8 přináší, je nástavba oken nesmyslnou věcí? Protože mi přijde, že v microsoftu došli nápady, kam dál rozvíjet OS a tak maskují nerozvoj degradací a ještě to prezentují jako pokrok. Ostatně Metro není jejich vynález, už něco podobného bylo dříve, tuším že na linuxu, ale neuspělo to a bylo od toho upuštěno.

Osobně si neumím představit pracovat s něčím takovým na PC. A ani nejde o vzhled, jako spíše o funkčnost a možnosti.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl Těch vylepšení je mnohem více, jen se o nich moc nikde nezmiňují...
Třeba jen práce na dvou monitorech je s Win 8 minimálně dvakrát lepší...

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
10. 3. 2012 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme a to v cem?

dedecekhribecek
dedecekhribecek
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Onen cyklus dobrý a špatný nazývám trochu jinak. Změna a zvyknutí si. Výsledné hodnocení dobý nebo špatný je projevem konzervativizmu lidí a mená žádnou spojitost s kvalitou systému.

Na rozdíl od Autora chválím MS za windows phone. Konešně někdo udělal systém který sedí na mobilní telefony a navíc je pěkný. Nyní to samé převádějí na PC. Všichni konzervativní jedinci ječí jak je to špatné. Ano je to slepenec. Jinak to ani nemohlo dopadnout. Aplikace se měmí na dotykové ovládání a bude to dlouhá cesta která ponese dlouho tento duální stav.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedecekhribecek to si tedy nemyslím. U těch předchozích systémů se dalo objektivně říct, že jeden funguje a druhý ne, tedy že jeden je dobrý a druhý špatný. Nebyla to otázka zvyku na nové rozhraní, ale spíše funkčnosti jako takové.

Pamatuji si příchod win95 a jak to na invexu bylo prezentováno jako senzace. Tehdejší DOS měl již nástavbu ve win3.11, ale nebylo to úplně ono. Win95 pak víceméně fungoval dobře (v rámci možností), jen někdy nefungoval starší HW. Naopak win98 v prvním vydání byl víceméně nefunkční. Chyběli ovladače, nefungovala většina periferií jako USB, síť atd a vše bylo třeba složitě řešit. Win98 SE už obsahoval právě chybějící ovladače a celkově byl poladěn a byl opravdu velký rozdíl mezi těmito dvěmi verzemi. WinME byl asi zatím nejhorší systém, který MS vydal. Byl to prostě nefunkční OS. Windows XP pak byl opravdu funkční a přinesl hodně vylepšení. I ten měl ze začátku potíže, ale obecně fungoval dobře hned. Visty nefungovaly. Bylo todáno nejspíše chybějícími ovladači a nedodělaností - nepromyšleností ze strany MS. Win7 pak převzal víceméně ovladače z Vist, doladil chyby a byl funkční. To, co měl MS domyslet už při vydání Vist, prostě bylo až ve Win7. Tedy se dá tvrdit, že jeden systém je špatný a druhý dobrý. Ačkoliv časem se doladí všechny a nakonec tedy třeba i ty Visty fungovaly.

Navíc jsou lidé, kteří používají PC na hraní. Je jim jedno, v jakém prostředí a nezáleží jim na tom. Pak jsou lidé používající PC na práci. Ti většinou s PC nic neumí a jen těžko se učí nové věci. Umí prostě program zapnout a pracovat s ním, když to nefunguje, volají o pomoc. A pak jsou lidé, kteří s PC pracují a právě pomáhají těm předchozím. Jakákoliv zbytečná změna ovládání, fungování atd je pak tím největším zlem, co může být. Pro ty, co si na PC jen hrají, tak těm je to jedno. Ale ti, co na něm pracují, nebo ještě hůř pro ty, co se starají o fungování PC a pomáhají těm pracujícím, je to vysloveně peklo. Proto by měla být změna ovládání vždy velmi dobře promyšlená a neměla by být nikdy samoúčelná a zbytečná. To není otázka konzervatismu. Navíc, pokud vidím na screenech metro a představím si, že v něm pracují tak, jak to dělám nyní, tak to prostě nejde. Takže i pro mě, kdo to umí a vcelku tomu rozumí, je to prostě nepoužitelné.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 3. 2012 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl palec nahoru +1

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl Jak Visty nefungovaly? Visty pouzivam na domacim pocitaci temer od zacatku, uz cca 4 roky - prakticky na porad stejnem HW (menim jen HDD a graficke karty).
Vse slapalo jak a stale slape jak ma. Mozna je to tim, ze to bezi na dostatecnem HW (v te dobe nadprumer) Intel 4 jadro na 3 GHz a 4 GB RAM.

Je mozne, ze lide meli problemy treba s ovladaci, ale pokud clovek dal Vosty na novy HW ( a ne nejaky zastaraly) tak to muselo fungovat.

dedecekhribecek
dedecekhribecek
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl Napsal jste toho hodně. Potvrzujete co jsem nasal.
1. Redukovat pspěšnost os na podporu ovladačů je hloupost.
2. Ovladače na které žehráte nepíše MS ale někdo jiný.
3. Na ovladače museli nadávat jenom ti co si koupili exotický HW
4. Visty Vám nefungovali? To dobře dokresluje Vaši odbornost.
5. Doba dospěla na změnu ovládání. Mobily donutí počítače k tomuto kroku a k integraci mobilního prostředí s PC. Jenom hloupé konzervy si to neuvědomují.

MiMo007
MiMo007
Level 1 Level 1
20. 3. 2012 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl @Nalim27: :D Tak tady tleskám za ty výměny HDD na Vistách. Víte proč je musíte měnit? Protože Visty i se SP jsou tak doprasený, že z neznámého důvodu pořád čtou nebo zapisují na HDD, a tím zpomalují systém a snižují životnost HDD.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl @Nalim27: No např. na začátku Vist prakticky neexistovaly ovladače pro nVidie, tak aby to bylo alespoň trochu funkční, byly pomalé , nestabilní, nešlo více monitorů atd.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl @Nalim27: Pro mě byl jasně funkčnější systém windowsXP. V podstatě Visty přinášeli jen nevýhody a problémy, ale výhody žádné. Byly pomalejší, nestabilní, neohrabané. Tudíž pro mě nefunkční. Časem to doladili, dnes se asi dá tvrdit, že fungují. Nicméně i samotný MS uznal, že se Visty nepovedli a pokud vím, měl dokonce v plánu dávat upgrade na win7 všem majitelům Vist zdarma, aby si zpravil reputaci. Nakonec to tedy řešil service packy, takže z toho sešlo, nicméně hodně dlouho nevěděl, co s tím.

Navíc je nutné brát i hledisko, že existuje hodně počítačů, v práci, v domácnosti, notebooky atd.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl @dedecekhribecek: 1. neredukuji prospěšnost OS na podporu ovladačů, nicméně microsoft vymyslel toto fungování a potřebu ovladačů a pokud vydá systém, který kvůli tomu není funkční, je to jeho chyba. Navíc Visty pochopitelně měli i jiné problémy.
2. Ovladače nepíše MS, to je jasné. Nicméně MS určuje, jaké ovladače jsou potřebné, jak mají být dělány atd. Pokud tedy změní potřebné ovladače v novém systému, měl by to řešit před vydáním tohoto systému a ne až 2 roky po té. Ostatně ty největší rozdíly mezi třeba Vistama a Win7 jsou právě v existenci ovladačů.
3. To právě že vůbec.
4. Fungování a fungování jsou asi odlišné věci. Pochopitelně Visty šly spustit, dalo se v nich pracovat atd. Jenže winodwXP byl výrazně efektivnější a v dané době lepší. Proč bych přecházel v danou chvíli z lepšího, rychlejšího a flexibilnějšího systému na systém výrazně horší, neohrabaný a pomalý? A pokud je nový systém horší, než ten co mám, je jednoduše nefunkční.
5. Když pracuji na PC, používám myš, klávesnici, pracuji v grafickém programu, nebo programuji, nebo i třebas hraji hry, na co potřebuji integraci ovládání s mobilním telefonem? A včem mobily donutí změnit ovládání PC při práci? To je naprosto nesmyslné. Ta integrace ne jen, že není potřebná, ona je vysloveně nežádoucí, jelikož mobilní telefon má úplně jinou funkci a používá se k úplně jiným věcem, než PC. Nebo v čem mi v grafickém editoru pomůže, že budu mít na PC ovládání, jako na mobilu?

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 3. 2012 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl @Milhausl: Vista hlavně přišla moc brzo. DX10 ještě neměl využití a vubec celej ten systém přinesl snížení výkonu docela o dost. Až v době kdy se blížilo vydání W7 se HW dostal na úroveň že už je to přijatelný.

dedecekhribecek
dedecekhribecek
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl @Milhausl: 1. Redukujete to na ovladače. Ten zbytek je nicneříkající vata nebo nepravdy.
2. Brečíte na nesprávném hrobě. MS dodává systémy výrobcům HW. Nadívejte na tyto výrobce a nevyčítejte to výrobci OS.
3. Prošel jsem prakticky všechny OSy. Měl jsem jediný problém s ovladači pro soudblastera pro Visty 64. Jesltiže Vy jste měl problémy tak to byl třeba onen exotický HW.
4. Lhal jste o nefukčnosti Vist a ani se nezačervenal.
5. Nepřekvapuje mne, že nechápete o čem píši. Zkuste si to znova přečíst a hlavně pochopit.

Vyignoroval jste to jak W 95 přinesly podporu sítí. Lžete o problémech se sítěmi 98. Provozoval jsem i ME a bez problémů. U Vist mne rozlítily jen ovladače od creative. To co tady píšete mi poukazuje na Vaši neznalost nebo neschopnost vyřešit problém. Poznal jsme hodně rádoby adminů kteří svoji neschopnost překydávali na Microsoft.

dedecekhribecek
dedecekhribecek
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl @Milhausl: Psal jste, že Visty nefungovali. Konečne už nelžete ale jenom mlžíte. Kdybyste se alespoň trochu zastyděl.

MiMo007
MiMo007
Level 1 Level 1
20. 3. 2012 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl @dedecekhribecek: ME mě pobavily. To jste je asi provozoval tak měsíc, dva. Protože obvykle po třech a více měsících už byla kompletní reinstalace nezbytností.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 3. 2012 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl @dedecekhribecek: Win ME jsem taky jeden čas používal a pokud pro ten HW byly zrovna ovladače tak to celkem fungovalo, umělo to FlashDisku a další docela revoluční věci, nic méně Vistu jsem fakt nemusel a Metro mi do PC nesmí. Nevim proč bych měl mát mobil v pc, mobily maj neintuivní a nepraktický ovládání od počátku věků až do dneška a nechco to mít i na PC.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem přečetl půlku článku, a už musím napsat příspěvek. Nevím jak takové články můžou někoho nadchnout.
Zaprvé v první polovině nepadlo o metru ani slovo. Což mi přijde jako dost divné u článku k metru.
Zadruhé nechápu co mají tablety o kterých se první polovinu článku píše společného s metrem. Je mi jasný, že na to článek jakýmsi pokřiveným způsobem navazuje, ale tohle je prostě moc mimo.
A nestranost pana autora není o nic lepší, než u těch webů, o kterých nazačátku píše, které chválí vše co MS udělá.
Já si prostě chci přečíst to co se slibuje v nadpisu a ne číst půlu článku, ne li víc o něčem uplně jiném. Toť můj názor.

zweibeiner
zweibeiner
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 windows 8 = zprzněný hybrid
Jak se to říká ? V nejlepším se má přestat? Tím nejlepším bylo windows 7...
Jsem konzervativní co se týče stolních počítačů a nějaké tablety, mobily a jiné srandy jsou mi u ....
Dokonalosti bylo učiněno za dost.Samozřejmě microsoft potřebuje vlnu od svých oveček.Musí tedy přijít s něčím novým, aby přežil,i když to bude uplná scheisserei.Tento vývoj zcela chápu, nakonec z duálního stavu,jaký tu máme, vznikne zase jeden,evoluci se člověk neubrání.....

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 3. 2012 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zweibeiner Připadá mi že si microsoft myslí o sobě trochu moc. Microsoft nemá ovce podobně jako třeba Apple a když to lidem nebude vyhovovat tak to prostě nebudou používat, MS je prostě mimo.

krysik
krysik
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednoznačně se mi nelíbí přístup redaktora, nejen že je asi zarytý Jabkař ale také se bojí nových věcí... Já používám windows od první chvíle co jsem usedl za počítač a vždycky jsem si vybral ať už novějši prudukt či starší. Nechapu lidi co musejí mít všechno za každou cenu nové. Další věcí je že jsem si pršel stadiem testování jiných alternativ jako je Linux či iOS ale bohužel mě to nechytlo. Neříkám že to není špatné ale W jsou W. PCtuning mě zas sklamal po nějaké době, protože vyjadřovat svůj názor takovouhle formou je mi proste proti srsti.

mamlasos
mamlasos
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysik Zprasený systém není jen výsadou MS, takové unity v Ubuntu je taky docela maso, ale na W8 to nemá. :)

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
10. 3. 2012 02:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mamlasos taky se zuby nechty drzim gnome2 (ubuntu 11.04)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mamlasos A proto? A proto! :arrow: Linux Mint

jfb
jfb
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysik Autor opravdu není zarytý jabkař, to jako recenzent PC her není tak jednoduché. Ale to, že MS je schopen zkazit vše, co je od něj dobré, je fakt. Vždy když udělal dobrý produkt, tak jsem si přál, aby už nic raději nevylepšoval, protože to většinou dopadne blbě. Windows 7 jsou velmi dobrý systém, ale Windows 8, tak jsou teď jsou prostě nepoužitelné. Prostě neustálé přeskakování z jednoho GUI do druhého je to nejhorší, co mohl MS vymyslet.

marek p
marek p
Level 26 Level 26
9. 3. 2012 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb MS se drží léty prověřeného hesla "Pokud něco funguje,je třeba to změnit".
Zakopávám se na pozicích minimálně do roku 2018.

Klimax
Klimax
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Rybka, mohl byste přestat propagovat mýtus známý jako "Cyklus"?
V podstatě se jedná o účelové vybrání dat, tak aby výsledek odpovídal názoru dotyčného mizery. (Např. váš vynechává původní NT linii a verze 1-3.11) A dále to ignoruje reálnou historii... (Kolik lidí nadávalo na XP bez SP?)

A děkuji všem za naprosté a dokonalé potvrzení tezí:
1.Ať uděláte cokoliv, vždy vás někdo nazve idiotem. (Autor tuším Raymond Chen)
2.Když jste konzervativní je to špatně, když masivně inovujete je to špatně.
3.Existují VŽDY tři tábory. Vyhovuje, absolutně špatně a neutrál.
4.Adaptabilita u "pokročilejších" je povážlivě pod bodem mrazu. (A nebo kritizují co nezkusili nebo zkusili už s utvořeným názorem)
5. Absolutní kritici jsou vždy nejhlasitější skupina i když jsou malou minoritou)

P.S.: Jsem zvědavý na skóre...
2. pozn.: Psáno na Windows 8 (desktop IE)

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
11. 3. 2012 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klimax myslím že většině pisatelů jde o to že je MS NUTÍ používat METRO :idea:
Dá se to přirovnat k pracovnímu stolu kde věe má své místo a náhle při výměně za nový po nás někdo chce abychom si organizovali plochu úplně jinak, matoucím a nepříjemným způsobem :idea:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 3. 2012 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klimax Právě že jsme to metro zkusili a proto tak řveme jakej je to odpad. :lol:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klimax Když přišlo XP? tka všichni nadávali na omalovánky a přepínali do grafického vzhledu Win 95 (a pozdějších)...

dedecekhribecek
dedecekhribecek
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klimax Souhlasím. A to skóre je jasné. Napsal jste to správně "Absolutní kritici jsou vždy nejhlasitější skupina i když jsou malou minoritou". Ti se upalcují.

mamlasos
mamlasos
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý článek, akorát mi v něm schází jedna kapitola o tom jak by měl nový OS na desktop vypadat (W9?)...

SlimX
SlimX
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja by som sa o win 8 as tak nebál keď MS bude tlačiť osmičky ku novým pc tak sa ich predá hodne a ludia si budú musieť zvyknúť. a nie všetci sú skúsený užívatelia napr. moja mama používa pc na internet, maily plus občas nejaké pps-ká a je jej jedno na čom"fíčí" stačí aby som jej ukázal na čo má kliknúť aby otvorila prehliadač(mimochodom je jej jedno aký). mezastávam si osmičky tiež sa mi nepáčia len chcem napísat že večšina userov ani nevie že majú v počítači operačný systém. Hawk :D

jfb
jfb
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlimX Ono je prodat a používat. My, jelikož prodáváme hlavně podnikatelm a firmám, jsme prodali stovky PC a NTB s Vistami, ale používali je asi jen 2 lidé, kvůli 64bit verzi. Všichni ostatní downgradovali. U Windows 7 downgrade nikdo nedělá, kromě pár strojů ke starým drahým tiskárnám.

krysik
krysik
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou špatný a lepší věci, kdyby nebyli špatné věci tak by nebyl prostor k zdokonalování... Tomu se říká vývoj... Čas tuto věc prověří, to je stejné jako v ostatních odvětvích... když bylo nové BMW X6 taky každý říkal auto k ničemu a dneska ho potkávám víc než často... Většina lidí co klasické OS využívá jsou uplní laici, tudíš pro ně je důležitější vzhled, jednoduchost a rychlost.. to ostatní jim je fuk... A odborník ať si zůstane u toho na co je zvyklí či co má uzpůsobený k obrazu svému... Nikdo Vás do ničeho nenutí v dnešní době... Tak přestaňte cpát lidem svůj jednostranný názor. Výhody to určitě má protože si MS nemůže dovolit vypustit jen tak ledacos v dnešní konkurenci... A to že ten článek je psaný jednostranně mě nikdo nevymluví...

mamlasos
mamlasos
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysik Já mám zkušenost takovou že právě laici vyžadují aby bylo v novém systému vše na starém místě jako jsou na to zvyklí ze staršího OS... Součinitel odporu se pro jiný (nový) systém rovná prakticky nekonečnu.

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ico33]..inac fakt neviem ,preco su ludia stale taki hlupi...,(dobre ,beriem -ovce su ovce)
,ale tu na PCT ,by to snad byt inak ,ci ??
-Vistu mam a nemam ziadny problem, vlastne win7 je len preznacena Vista.., to len debilni ludia ju davali na Pc s 200-500 mb ram,coz je zle.., kedze win 7 ,je teda ,,vylepsena´´ Vista ,tak nic moc.., dokonca Vista je v niektorych veciach/programoch/hrach lepsia ako win7 a opacne.., skratka je to plus/minus rovnake..., ako naozaj -doteraz pouzivam Vistu ultimate 32 bit ,a este nieco - vista ma niektore polozky (niektore menu ,vyber) tam kde to malo xp ,to mi ulahci vyber ,zasa nenavidim win7 ,pretoze to trocha sprznili..,mozno so mnou niektory nesuhlasia ,ale je to tak.., nuz kazdemu vyhovuje nieco ine.., niekomu Metro... :lol:[/quote]
-----------
-sice neviem preco mam tolko minusok, ale dobre..., to ze si nejaky neandrtalec nevie pripustit ,ze je vista v niektorych veciach lepsia ako win7 ,je jeho blbost..., nuz..,

http://pcworld.cz/software/windows-seven-reason-6743

krysik
krysik
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle vašich nazorů jsme měli všichni zůstat u 98 protože byli osvědčené, stejně jako Nokie 3310, Škoda Felicie... Lidi si kupují věci především že jsou pěkné a nové. A inovace věcí je životním cyklem každé firmy jinak to cesta ke krachu.(jedna ze základních teorií Managementu) Každou chvíli vznikají nové technologie které by bez nových systémů nemohly fungovat. Firmám jde především o zisk a když vidí že staré věci přestávají fungovat či že jejich kompatabilita ze zhoršuje jsou nuceni udělat krok vpřed. Wokna jak je m známe jsou tady už někde skoro 20 let... A hlavně nikdo vás nenutí používat nový systém, podpora W7 tady je až tušim do roku 2020...:-D

jfb
jfb
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysik Ach jo, kdyby udělal MS opravdovou inovaci na desktopy, tak se nemáme o čem bavit. Ale MS jen splácal jako kočička s pejskem nefunkční paskvil. Metro jak jej MS zprasil na Win8 je na desktopu nepoužitelné, funkcionalitou je přesně na úrovni Windows 1.0 - kooperativní multitasking, max. 2 aplikace na obrazovce a to bez možnosti nastavení velikosti oken atd.
Něco jiného jsou tablety a mobily, tam takové rozhraní může mít smysl.

aacid
aacid
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj Michal,
mam velmi rad tvoje nazory, ci uz tu, ci v leveli alebo v hpode, ale teraz si podla mna slapol trochu vedla.
najskaredsi windows od cias windows 1.0, ok, tvoj nazor, krasa je subjektivna vec, mne sa naopak paci ze wp7 nie je preplacane ako android ani nudne ako ios.

tiez si myslim metro na desktop je chyba, ale taka ista chyba je podla mna aj lion na mac (ja sa stale drzim na snow leoparde a nemam v plane upgradovat).
tiez nemozeme robit predcasne zavery, windows 8 este nie je vo finalnej verzii.

myslim ze kazdy rozumny uzivatel pochopi ze aplikacie beziace na desktope nepobezia tak isto na tablete, tak to predsa nefunguje ani u applu. ziadny zakaznik neocakava ze ked si kupi apple tablet tak mu tam pojde final cut ktory ma nainstalovany na svojom apple imacu.

ja idem teraz kupovat tablet a bude to ipad3, ale to len preto lebo windows8 tablety maju prist na trh az o rok...
aktualne mam iphone a chystam sa ho predat a kupit windows phone. nie ze by som bol nespokojny s iphonom, je to super telefon a ma kvalitny os, ale wp7 sa mi proste paci viac, paci sa mi ze na ploche nemam nudne ikony, ktore mi nie su schopne ukazat ani aktualne pocasie bez toho aby som otvoril aplikaciu alebo stiahol notification center (je smutne ako sa to vyvojari snazia oklamat badge-mi). tak isto budem mat moznost konecne plnohodnotne otvarat a upravovat office subory (alebo aspon plnohodnotnejsie ako na iphone).
tiez mam pocit ze zatial co wp7 sa hybe dopredu, ios pomaly zastavuje, ios5 bola dost bieda, polovica noviniek nebola a doteraz nie je dotiahnuta (reminder je nepouzitelny a notification center sice ma moznost widgetov, ale iba doteraz su len dva)...
ako som uz pisal kazdy ma iny vkus a mne sa minimalizmus wp7 paci.

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rybka a jeho úvahy, roky výborné v levelu, teď (už snad také i roky?) výborné na pctuningu :) jediné, co mi tu chybí, jsou ty staré dobré recenze her s odpadovým hodnocením :D ale v téhle úvaze se tomu trochu přiblížil!

Reklama
Reklama