Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci | Kapitola 7
Seznam kapitol
Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...
Post Processing
Vypnutím post processing efektů se mírně změní barevný tón celé hry a vypnou se efekty jako bloom. Framerate po snížení vzrostl z 26 na 29 fps.
Ambient Occlusion
Ambient Occlusion je obligátní efekt přidávající na scénu některé minoritní stíny, patrné jsou zejména ty na rameni hlavního hrdiny. Výkon po snížení poskočil o dva snímky za sekundu.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nastavení grafiky je ve hře opravdu jen hrstka a také jejich přínos je většinou malý. Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky proto také nejsou nijak závratné a většinou si všimnete hlavně stínů, občas jsou patrné také chybějící post processing efekty. Snížení všech efektů na minimum má bohužel poměrně malý přínos, s AMD Radeon HD 6670 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým morfologickým vyhlazováním výkon vzrostl z 26 na 33 fps na první scéně, na druhé pak z 28 na 35 fps.