Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků

Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

28. 5. 2014 03:00 45

Seznam kapitol

1. Engine id Tech 5 zklamal a Wolfenstein to nemění 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při středním nastavení detailů 5. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Že herní engine id Tech 5 nebyl zdaleka takovou revolucí jako jeho předchůdci, víme už od vydání Rage. S Wolfenstein: The New Order se to bohužel nemění a po vizuální stránce hra zapadá do šedého (pod)průměru. Potěší alespoň nižší hardwarové nároky, na střední detaily si nového Wolfensteina zahrajete plynule i na slabších sestavách

Reklama

Depth of Field

 Depth of Field High (po najetí myší se zobrazí Medium)
i Zdroj: PCTuning.cz
Depth of Field High (po najetí myší se zobrazí Medium)

Efekt hloubky ostrosti rozmazává objekty, které jsou v jiné vzdálenosti, než do které míříte. Způsob implementace efektu je však velmi jednoduchý a rozdíl je ve hře vidět pouze na zbrani. Přesto výkon po snížení kvality efektu vzrostl z 18 na 20 fps.

Screen-Space Reflections

 Screen-Space Reflections High (po najetí myší se zobrazí Disabled)
i Zdroj: PCTuning.cz
Screen-Space Reflections High (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Efekt Screen-Space Reflections by měl na některá místa ve hře přidávat odrazy a odlesky. Přestože jsem si nevšimnul žádných rozdílů v grafice, vzrostl výkon z 29 na 47 fps.

Additional Quality Settings

 Additional Quality Settings Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Additional Quality Settings Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení dodatečné kvality přidalo na některá místa ve hře odlesky a odrazy okolí. Výkon po snížení nastavení vzrostl z 26 na 30 fps.

Haze Flare

 Haze Flare Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)
i Zdroj: PCTuning.cz
Haze Flare Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Haze Flare je post processing efekt, který upravuje barevný odstín hry. Rozdíly v grafice jsou sice drobné, ale lze je na scéně vidět. Výkon se po snížení tohoto nastavení nezměnil.

Nízké x vysoké nastavení grafiky

 Vyské nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nízké) Vysoké nastavení detailů — Plná kvalita Nízké nastavení detailů — Plná kvalita  Vyské nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nízké) Vysoké nastavení detailů — Plná kvalita Nízké nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Vyské nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nízké) Vysoké nastavení detailů — Plná kvalita Nízké nastavení detailů — Plná kvalita


Vyské nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nízké)

Rozdíly mezi vysokým a nízkým nastavením detailů jsou ve Wolfenstein: The New Order jen malé a po pravdě si při běžném hraní všimnete jen o něco nižšího rozlišení textur. Zbylé rozdíly, kterých je jen hrstka (chybějící odlesky, lišící se odstín hry) jsou patrné jen při detailním zkoumání scény. Přesto globální snížení detailů přinese slušnou porci výkonu navíc, s AMD Radeonem HD 7790 jsem v rozlišení 2560 × 1440 px naměřil nárůst z 41 na 60 fps u první a z 28 na 40 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama