Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků | Kapitola 8
Seznam kapitol
Že herní engine id Tech 5 nebyl zdaleka takovou revolucí jako jeho předchůdci, víme už od vydání Rage. S Wolfenstein: The New Order se to bohužel nemění a po vizuální stránce hra zapadá do šedého (pod)průměru. Potěší alespoň nižší hardwarové nároky, na střední detaily si nového Wolfensteina zahrajete plynule i na slabších sestavách
Depth of Field
Efekt hloubky ostrosti rozmazává objekty, které jsou v jiné vzdálenosti, než do které míříte. Způsob implementace efektu je však velmi jednoduchý a rozdíl je ve hře vidět pouze na zbrani. Přesto výkon po snížení kvality efektu vzrostl z 18 na 20 fps.
Screen-Space Reflections
Efekt Screen-Space Reflections by měl na některá místa ve hře přidávat odrazy a odlesky. Přestože jsem si nevšimnul žádných rozdílů v grafice, vzrostl výkon z 29 na 47 fps.
Additional Quality Settings
Nastavení dodatečné kvality přidalo na některá místa ve hře odlesky a odrazy okolí. Výkon po snížení nastavení vzrostl z 26 na 30 fps.
Haze Flare
Haze Flare je post processing efekt, který upravuje barevný odstín hry. Rozdíly v grafice jsou sice drobné, ale lze je na scéně vidět. Výkon se po snížení tohoto nastavení nezměnil.
Nízké x vysoké nastavení grafiky
Vyské nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nízké)
Rozdíly mezi vysokým a nízkým nastavením detailů jsou ve Wolfenstein: The New Order jen malé a po pravdě si při běžném hraní všimnete jen o něco nižšího rozlišení textur. Zbylé rozdíly, kterých je jen hrstka (chybějící odlesky, lišící se odstín hry) jsou patrné jen při detailním zkoumání scény. Přesto globální snížení detailů přinese slušnou porci výkonu navíc, s AMD Radeonem HD 7790 jsem v rozlišení 2560 × 1440 px naměřil nárůst z 41 na 60 fps u první a z 28 na 40 fps u druhé scény.