Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku | Kapitola 8
Seznam kapitol
S podzimem se na obrazovky počítačů dostává nový díl F1. Po vzoru nedávného Gridu 2 je postaven na technologii Ego třetí generace. Změn v grafice je ale poskrovnu a F1 2013 vypadá (nejen) na první pohled stejně jako loňský předchůdce. Potěší naopak hardwarové nároky, které jsou jako obvykle poměrně nízké.
Vehicle Reflections
Vehicle Reflections Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)
Po vypnutí odrazů se přestanou vykreslovat všechny odlesky od karoserie formulí. Rozdíl v grafice je dobře patrný, výkon po snížení vzrostl z 30 na 34 fps.
Skidmarks
Skidmarks On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Skidmarks zapíná a vypíná zobrazování stop od pneumatik na závodní dráze. Vliv na výkon jsem při jeho změně nezaznamenal.
Cloth
Cloth High (po najetí myší se zobrazí Off)
Také při změně kvality látek jsem si nevšimnul rozdílů v grafice a nezměnil se ani výkon.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíly mezi nejvyšším a nejnižším nastavením detailů jsou dobře patrné a týkají se nižší kvality stínů, chybějících odrazů, horší kvality stromů, chybějících částicových efektů a absence diváků i pilotů. Výraznému zhoršení grafiky odpovídá patřičný nárůst výkonu, s kartou nVidia GeForce GTX 650 jsem v rozlišení 2560 × 1440 px naměřil nárůst z 28 na 67 u první a z 34 na 68 fps u druhé testované scény.