98-respondentu-potvrdilo-nejjasnejsi-barvy-projektoru-epson
Článek 98 % respondentů potvrdilo nejjasnější barvy projektoru Epson

98 % respondentů potvrdilo nejjasnější barvy projektoru Epson

Komerční sdělení

Technologie projektorů  Epson 3LCD má třikrát jasnější barevný výstup v porovnání s jednočipovými DLP projektory.

Reklama

Projektory Epson obstály ve slepém testu, který provedla nezávislá společnost pro výzkum trhu RS Consulting ve Velké Británii. Naprostá většina z dvou set oslovených respondentů se shodla na tom, že projektor Epson EB-X14 má jasnější a živější barvy než konkurence. Technologie 3LCD produkuje stejný bílý a barevný světelný výstup (jas) s pestrými barvami, které jsou třikrát jasnější1. Podobný test provedla společnost Epson za účasti médií i v České republice.

98 % respondentů potvrdilo nejjasnější barvy projektoru Epson
i Zdroj: PCTuning.cz

Mnoho výrobců projektorů uvádí pouze hodnotu bílého světelného výstupu a neposkytují tak zákazníkům úplné informace. Barevný světelný výstup může být totiž mnohem nižší a výsledný efekt z projekce horší. „Nejen svítivost, ale také barva, jsou důležitou součástí kvality obrazu, a proto chceme našim zákazníkům ukázat i důležité hodnoty barevného jasu. Naše projektory s technologií 3LCD zaručují stejně vysoký bílý i barevný jas, což znamená, že vždy dosáhneme projekce jasného obrazu se sytými barvami,“ uvádí Roman Vejražka ze společnosti Epson.

Metoda měření barevného světelného výstupu byla navržena celosvětově uznávanou organizací Society for Information Displays (SID)² a předepisuje způsob, jakým má být tzv. měření CLO realizováno. Tento průmyslový standard předepisuje jas červené, zelené a modré barevné složky digitálního projektoru. Měřítko kvality je snadné, pokud tato hodnota u všech měřených barev není stejně vysoká jako hodnota bílého jasu, obraz je méně výrazný a jeho barvy mohou působit vybledlým dojmem. Všechny projektory Epson s technologií 3LCD jsou testovány za pomoci technologie CLO.

Tisková zpráva v původním znění - Redakce nenese odpovědnost za její obsah


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama