Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 8. 2011 01:00 36

Seznam kapitol

1. Unreal Enigne 3 + nVidia PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování (PhysX Low) 4. Výsledky GK s vyhlazováním (PhysX Low) 5. Výsledky GK bez vyhlazování (PhysX High) 6. Výsledky GK s vyhlazováním (PhysX High)
7. Vliv procesoru na hru (GeForce GTX 580) 8. Vliv procesoru na hru (Radeon HD 6970) 9. Vliv nastavení na hru 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Ačkoliv měla nVidia s fyzikálním enginem PhysX velké plány a chtěla jeho GPU akcelerovanou verzi dostat do množství PC her, reálný stav je podstatně horší. Jedinou větší hrou s GPU PhysX byla loni Mafia 2 a špatná je situace i letos. Na podzim ale snad přijde nový Batman a před ním ještě nedávno vydaná Alice: Madness Returns.

Reklama
Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud zapnete GPU akceleraci PhysX, nastává problém. Protože AMD Radeony GPU akceleraci nepodporují, fyziku za ně počítá procesor, který je velkou brzdou a framerate odchází do pekel k dvaceti snímkům za sekundu (takřka nezávisle na síle karty a rozlišení).

Daleko lépe hra samozřejmě běží na kartách nVidia GeForce, které fyziku akcelerují. I u těchto karet je znatelný velký pokles frameratu, i tak však zůstává hra plynulá na všech testovaných modelech a framerate se drží nad 25 snímky za sekundu i na nejpomalejší GeForce GTS 450.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama