Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 8. 2011 01:00 36

Seznam kapitol

1. Unreal Enigne 3 + nVidia PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování (PhysX Low) 4. Výsledky GK s vyhlazováním (PhysX Low) 5. Výsledky GK bez vyhlazování (PhysX High) 6. Výsledky GK s vyhlazováním (PhysX High)
7. Vliv procesoru na hru (GeForce GTX 580) 8. Vliv procesoru na hru (Radeon HD 6970) 9. Vliv nastavení na hru 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Ačkoliv měla nVidia s fyzikálním enginem PhysX velké plány a chtěla jeho GPU akcelerovanou verzi dostat do množství PC her, reálný stav je podstatně horší. Jedinou větší hrou s GPU PhysX byla loni Mafia 2 a špatná je situace i letos. Na podzim ale snad přijde nový Batman a před ním ještě nedávno vydaná Alice: Madness Returns.

Reklama
Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Nejnáročnější je kombinace nejvyšších detailů, vyhlazování hran a GPU akcelerované fyziky. Pro AMD Radeony platí totéž, co pro režim bez vyhlazování hran. Výraznou brzdou je tedy procesor, kvůli kterému si hru s akcelerovanou fyzikou nezahrajete. Výrazně lépe si opět vedou karty nVidia GeForce. S modely od GeForce GTX 460 výš si virtuální Wonderland bez problémů vychutnáte na ty nejvyšší detaily v jakémkoliv rozlišení, lehké problémy měla v nejvyšších rozlišeních jen slabší GeForce GTS 450 (průměrných 23 fps však bude některým méně náročným hráčům pravděpodobně stačit).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama