ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 6. 2009 16:00 85

Seznam kapitol

1. Engine aneb Operace Flashoint stále žije 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet na nejvyšší detaily 4. Výsledky grafických karet na střední detaily 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr 9. Galerie ingame screenshotů

Na nové pokračování české válečné hry Operation Flashopoint a ArmA se určitě těší snad každý český a slovenský hráč válečných akcí. Ale je vůbec na co se těšit? Co se týče hardwarových nároků, není ArmA 2 rozhodně pro každého. Vynikající grafika je totiž vykoupena opravdu pekelnými nároky.

Reklama
ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nastavení středních detailů se pro změnu objevuje jiný problém. Je jím limitace hry procesorem. I poměrně silný Core 2 Duo na 3 GHz je na hru zkrátka moc slabý, takže se s žádnou kartou nedostanete nad 30 fps. Nezáleží přitom, zda máte GeForce 9800 GTX+ či Radeon HD 4870 X2. Hra prostě celou dobu jede 31-33 fps, jen v náročných scénách občas spadne někam k 25 snímkům za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama