Battlefield Hardline: z bitevní vřavy do drsných velkoměst | Kapitola 10
Seznam kapitol
Další rok, další Battlefield – tentokrát s policejním tématikou. Radikální změna, při níž hra úplně opouští válečné prostředí a přesouvá se do ulic velkoměst, kde proti sobě stojí armáda policistů a zločinců. Některé nové prvky překvapí příjemně, jiné už méně. Pojďme tedy nahlédnout do světa policejních zásahů a nejen bankovních loupeží.
Závěrečné shrnutí
Při hodnocení titulu Battlefield: Hardline se hráčská komunita rozdělí na dvě skupiny – na ty, kteří preferují starý model a ty, kterým nevadí nový přístup k tématice této série. S policejní tématikou nemám žádný problém, přístup se mi líbí, a je pravda, že v posledních letech „sype“ EA u stříleček na trh pořád totéž (moderní armáda) a chtělo to změnu. A změna je to příjemná, avšak nedotažená do konce.
Opět se setkáváme se zmíňkami o realistické hře a v zápětí běháme s AKM za americké (podotknu) jednotky. EA by si možná mohlo vzít příklad ze studia Bohemia Interactive a série Arma, třeba bychom se dočkali diverzity a exkluzivity frakcí (jak tomu bylo za dřívějších dílů.)
Až na to, že mám při hraní opravdu silný pocit, že jsem v prostředí hry Battlefield 4 s jinými texturami, bych řekl, že tento díl za zkoušku stál. Tak či tak bude pro vydavatele EA hlavním faktorem, který rozhodne o pokračování policejního šílenství, tržba.
Myslím, že Hardline, i přes prakticky totožnou koncepci, zkrátka do série Battlefield nepatří. Tento titul měl zahájit novou řadu a přinést oproti předchozímu dílu do hry víc novinek. Třeba by potom komunitou nebyl označován za „rychlokvašku“ a „DLC“.