Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 10

Petr Diviš

Petr Diviš

17. 11. 2016 08:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod – bez 4GB grafiky do boje nelez! 2. Vliv velikosti grafické paměti na kvalitu obrazu 3. Vliv nastavení – rozlišení obrazu 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – Display Options 6. Vliv nastavení – Texture Options
7. Vliv nastavení – Light and Shadow Options 8. Vliv nastavení – Post Process Options 9. Vliv nastavení – Miscellaneous Options 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.

Reklama

Maximální vs. minimální detaily

Hra nemá v menu volbu pro profily detailů, takže si detaily musíte nastavovat sami. Jaký vliv mají jednotlivé detaily na výkon už víte z podrobného rozboru jednotlivých položek. V této kapitole se tentokrát podíváme pouze na rozdíl mezi maximálními a minimálními detaily na několika scénách.

Náhledové obrázky pro lepší porovnání doporučuji rozkliknout do plného rozlišení – klikněte na obrázek pravým tlačítkem myši a zvolte otevřít v novém listu / okně.

Scéna 1

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

První testovaná scéna zobrazuje rozlehlou a celkem náročnou scénu v boji - výkon GTX 1050 Ti zde celkem dostačuje, ale snížení všech detailů přinese více než dvojnásobný výkon. Rezerva pro slabší grafické karty (s dostatkem videopaměti) zde je tedy velká.

Rozdíly mezi maximálními a minimálními detaily jsou celkem nízké – asi největší rozdíl je viditelný na kvalitě textur. Dlaždice vpravo jsou na minimální detaily opravdu nepěkně rozmazané.

Na prvním obrázku jsou detaily maximální, na druhém minimální:

 Detaily na Minimum -pro zvětšení klikněte-
i Zdroj: PCTuning.cz
Detaily na Minimum -pro zvětšení klikněte-


Detaily na Maximum -pro zvětšení klikněte-

Scéna 2

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Na druhé scéně je méně náročná scéna. Na první pohled pěkná, ale při detailním pohledu zjistíte, že se jedná o celkem jednoduché modely v malém množství. Výkon přes 70 fps na GTX 960 při maximálních detailech mluví za vše – nenáročná scéna na výkon GPU – takových je v Call of Duty většina.

Snížení detailů na minimum nepřineslo už tak velký nárůst výkonu. Ten je na minimální detaily dokonce nižší, než v předchozí náročnější scéně. Největší rozdíl je opět viditelný na texturách – ty vypadají opravdu otřesně. Také veškeré hrany jsou zubaté díky chybějícímu vyhlazování hran.

Na prvním obrázku jsou detaily maximální, na druhém minimální:

 Detaily na Minimum -pro zvětšení klikněte-
i Zdroj: PCTuning.cz
Detaily na Minimum -pro zvětšení klikněte-


Detaily na Maximum -pro zvětšení klikněte-

Scéna 3

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Třetí a poslední scéna je velice náročná – výsadek uprostřed souboje. Na scéně je velké množství objektů, světel a efektů. Výkon je zde pouhých 43 fps a tak snížení detailů může pomoci k lepší hratelnosti, a jak bude trpět kvalita obrazu?

Tentokrát jsem snížil vše na minimum kromě textur – ty jsem nechal na maximální nastavení HIGH. Díky tomu se obraz změnil jen minimálně. Na minimální detaily nejvíce chybí volumetrické světla, a vyhlazování hran. Také stíny jsou mírně horší, ale jinak obraz moc ztrát neutrpěl. Výkon se vyhoupl na vysokých 73 fps, což není dvojnásobek jako v první scéně, ale rozdíl je to znatelný a i zde je tedy rezerva pro slabší grafické karty s dostatkem videopaměti.

Na prvním obrázku jsou detaily maximální, na druhém minimální:

 Detaily na Minimum -pro zvětšení klikněte-
i Zdroj: PCTuning.cz
Detaily na Minimum -pro zvětšení klikněte-


Detaily na Maximum -pro zvětšení klikněte-

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama