Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 8

Petr Diviš

Petr Diviš

17. 11. 2016 08:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod – bez 4GB grafiky do boje nelez! 2. Vliv velikosti grafické paměti na kvalitu obrazu 3. Vliv nastavení – rozlišení obrazu 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – Display Options 6. Vliv nastavení – Texture Options
7. Vliv nastavení – Light and Shadow Options 8. Vliv nastavení – Post Process Options 9. Vliv nastavení – Miscellaneous Options 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.

Reklama

Depth of Field

Aktivuje nebo deaktivuje efekt pole hloubky ostrosti. Ten je využíván pouze v animacích anebo při míření přes mířidla zbraně. Vliv na výkon je minimální – 66 fps vs. 68 fps, takže je spíše na vás zda se vám tento efekt líbí. Podle mě je hlavně efekt míření naprosto nelogický – neodpovídající realitě a zákonům optiky. No posuďte sami:

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na YES (po najetí myší se zobrazí NO)

Motion Blur

Aktivuje nebo deaktivuje efekt rozmazání pohybu. Ten je zde využit pouze minimálně a nijak při hraní nepřekáží. Ani při rychlém pohybu nerozmazává extrémně obraz. Na ukázkovém obrázku je velmi rychlý pohyb směrem doleva. Výkon ovlivní také téměř neměřitelně – 61 fps vs. 62fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na YES (po najetí myší se zobrazí NO)

Anti Aliasing

Zde se nastavuje post-process metoda vyhlazování hran.

 Filmic Strength

Nastavuje sílu „filmového“ vyhlazování hran v pohybu – funguje dobře asi jen při SMAA T2x – kdy opravdu pohyb je vyhlazen téměř bez shimmeringu.

Film Grain

Posuvník ovlivňuje sílu efektu, který do obrazu přidává „filmový“ šum obrazu. Výkon tento efekt nijak neovlivňuje, takže volba nastavení je opět na vašem vkusu.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na maximum (po najetí myší se zobrazí minimum)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama