Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 8
Seznam kapitol
Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.
Depth of Field
Aktivuje nebo deaktivuje efekt pole hloubky ostrosti. Ten je využíván pouze v animacích anebo při míření přes mířidla zbraně. Vliv na výkon je minimální – 66 fps vs. 68 fps, takže je spíše na vás zda se vám tento efekt líbí. Podle mě je hlavně efekt míření naprosto nelogický – neodpovídající realitě a zákonům optiky. No posuďte sami:
Nastavení na YES (po najetí myší se zobrazí NO)
Motion Blur
Aktivuje nebo deaktivuje efekt rozmazání pohybu. Ten je zde využit pouze minimálně a nijak při hraní nepřekáží. Ani při rychlém pohybu nerozmazává extrémně obraz. Na ukázkovém obrázku je velmi rychlý pohyb směrem doleva. Výkon ovlivní také téměř neměřitelně – 61 fps vs. 62fps.
Nastavení na YES (po najetí myší se zobrazí NO)
Anti Aliasing
Zde se nastavuje post-process metoda vyhlazování hran.
Filmic Strength
Nastavuje sílu „filmového“ vyhlazování hran v pohybu – funguje dobře asi jen při SMAA T2x – kdy opravdu pohyb je vyhlazen téměř bez shimmeringu.
Film Grain
Posuvník ovlivňuje sílu efektu, který do obrazu přidává „filmový“ šum obrazu. Výkon tento efekt nijak neovlivňuje, takže volba nastavení je opět na vašem vkusu.
Nastavení na maximum (po najetí myší se zobrazí minimum)