Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 9
Seznam kapitol
Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.
Bullet Impact
Aktivuje nebo deaktivuje efekt stopy po dopadu kulky. I v simulované super nenáročné scéně má vliv na výkon minimální – 90 fps vs. 91 fps a tak není důvod efekt vypínat.
Nastavení na YES (po najetí myší se zobrazí NO)
Tessellation
Tesselace zvyšuje polygonovou síť a na takto upravený model mapuje výškovou mapu. Výsledkem je detailnější povrch objektu. V Call of Duty: Infinite Warfare je využita minimálně. Vyskytuje se snad jen na terénu, který je ve hře použit minimálně. Tak kde je tesselace viditelná ve větší míře je vliv na výkon nízký – pouze 64 fps vs. 68 fps. Pokud ve venkovních lokacích chcete výkon ušetřit, klidně tesselaci deaktivujte – rozdíly v obraze jsou minimální. Bez přímého porovnání vám opravdu chybět nebude.
Nastavení na All (po najetí myší se zobrazí Off)
Particle Quality
Nastavuje kvalitu částicových efektů. Stejně jako u efektu světel částic, jde vliv na obraz naprosto minimální a to samé platí i o výkonu. Ten se ani v několika testovaných scénách nezměnil, takže snížením efektu výkon neušetříte.
Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Low)
Level of Detail
Nastavuje úroveň detailů objektů. Čím nižší nastavení zvolíte, tím méně kvalitní modely se zobrazují ve vetší vzdálenosti. Vliv na výkon i ve složité scéně je nízký – 56 fps vs. 58 fps, ale ani obraz se nijak výrazně nezmění.
Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Low)
FOV Scale
Tímto posuvníkem nastavujete velikost zorného pole. To je možné nastavit od 80° po 120° horizontálně. Výkon je ovlivněn podle situace – někde se výkon zvýší a jinde naopak sníží. Kvůli výkonu ale FOV neměníte, ten měníte spíše podle toho, jaký vám vyhovuje. Ideální je na 16:9 poměru stran úhel kolem 90° až 95°.
Nastavení na 80° (po najetí myší se zobrazí 120°)