Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 7

Petr Diviš

Petr Diviš

17. 11. 2016 08:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod – bez 4GB grafiky do boje nelez! 2. Vliv velikosti grafické paměti na kvalitu obrazu 3. Vliv nastavení – rozlišení obrazu 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – Display Options 6. Vliv nastavení – Texture Options
7. Vliv nastavení – Light and Shadow Options 8. Vliv nastavení – Post Process Options 9. Vliv nastavení – Miscellaneous Options 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.

Reklama

Shadow Map Resolution

Nastavuje rozlišení stínových map. Má mírný vliv i na velikost zabrané videopaměti – na 2GB grafické kartě snížení detailu umožní zobrazit občas kvalitnější textury. Vliv na výkon je průměrný – 72 fps vs. 80 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Extra (po najetí myší se zobrazí Normal)

Shadow Caster Levels

Detail by měl nastavovat maximální počet objektů co mohou vrhat stíny, ale rozdíly v obraze jsou téměř neznatelné. To samé platí i o výkonu - 54 fps vs. 55 fps, lze považovat za chybu měření.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Low)

Cache Spot / Sun Shadows

Toto nastavení umožňuje plynuleji renderovat stíny za cenu vyššího odběru VRAM. I na 4GB GTX 1050 Ti po aktivaci obojí cache ale klesla kvalita obrazu místy na úroveň 2GB GTX 960 (bez cache) a dokonce klesl i výkon. Nastavení cache tedy nelze doporučit na žádné běžné grafické kartě.

Volumetric Lighting

Volba aktivuje nebo deaktivuje volumetrická světla. Ty mají celkem zásadní vliv na obraz ve scénách, kde se vyskytuje světlo slunce nebo měsíce. Vliv na výkon naopak není nijak zásadní – 64 fps vs. 68 fps, takže tento detail snižte až jako jeden z posledních.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na YES (po najetí myší se zobrazí NO)

Ambient Occlusion

Efekt Ambient Occlusion zvyšuje hloubku scény tím, že přidává stíny do koutů místností anebo na místa, která jsou zastíněna nějakým objektem. V Call of Duty: Infinite Warfare, metoda AO není upřesněna, ale kvalita nedosahuje ani zdaleka například HBAO, které jsme mohli vidět u minule testovaného Battlefield 1. Vliv na výkon je také relativně nízký – 60 fps vs. 64 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na YES (po najetí myší se zobrazí NO)

Particle Lighting

U tohoto detailu jsem nenašel žádné rozdíly v obraze ani při delším laborování. O to podivnější je, že volba má hned několik úrovní – od Low až po Ultra. Výkon se také nikde nezměnil (spíše se jednalo o chyby měření). Na ukázkovém obrázku vidíte náročný částicový efekt – rozdíly žádné.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama