Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 6
Seznam kapitol
Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.
Texture Resolution
První volba v této sekci nastavuje maximální rozlišení textur. Velikost cache na textury si hra omezuje sama. Jak jsme již ukázali, na 2GB grafické kartě máte smůlu a volba HIGH textur vám kvalitu obrazu moc nezlepší – ba naopak! Dochází pak častému střídání kvality textur podle náročnosti scény. Změna textur vyžaduje restart hry.
Na grafických kartách s aspoň 4GB videopamětí nemá smysl textury omezovat, neboť na výkon toto nastavení má vliv minimální – 79 fps vs. 80 fps.
Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Very Low)
Texture Filter Anisotropic
Druhá volba by měla měnit kvalitu anisotropního filtru textur. Problém je ten, že hra AF na většinu textur nepoužívá, nebo jen slabou úroveň – nastavení na většinu textur tedy nefunguje (jak na kartě AMD, tak nkartě Nvidia). Rozdíl v běžné scéně je tedy minimální, jak můžete vidět na následujícím porovnání. Výkon se také nijak nezměnil. A nepomůže ani restart hry.
Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Low)