Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 7

Petr Diviš

Petr Diviš

16. 11. 2017 03:00 18

Seznam kapitol

1. Úvod – s vysokými nároky na paměť do boje 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu, V-Sync 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – textury 6. Vliv nastavení – AF, stíny
7. Vliv nastavení – odrazy, DoF, rozmazání pohybu 8. Vliv nastavení – SSAO, MDAO, průsvitnost 9. Maximální vs. minimální detaily 10. Vylepšení grafiky přes ovladače VGA 11. Závěr

Je tu podzim a to znamená, že je i čas na nový díl ze série Call of Duty, tentokrát názvem WWII. Po dlouhé době se opět vracíme do období druhé světové války. V rozboru se podíváme na nároky hry a kvalitu grafiky. Postupně vyzkoušíme jednotlivé položky nastavení grafických detailů a jejich vliv na výkon.

Reklama

Screen Space Shadows

Tento detail pouze aktivuje anebo deaktivuje stíny vaší zbraně. Vliv na výkon je tak logicky naprosto minimální – 81 fps vs. 82 fps. Vypínat tyto stíny tedy smysl nemá. Na zatížení paměti se taky nijak výrazně neprojeví.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Always ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Screen Space Reflections

Má vliv na kvalitu realtime odrazů okolí na lesklých površích. Na ukázku jsem vybral poněkud zákeřnou scénu. Zde se totiž vyskytuje i enviroment mapa (předrenderovaná mapa okolí), na tu detail žádný vliv nemá – vypnutím Screen Space Reflections tak zmizí jen ty detailnější odrazy, které odpovídají prostředí i úhlu pohledu. Vliv na výkon je – 78 fps vs. 83 fps. Nějaký výkon tedy vypnutím ušetříte a tam kde se má něco odrážet, zůstane alespoň nějaká základní mapa.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí OFF)

Cache Sun Shadow Maps

Tato volba pouze zbytečně zabírá paměť. Vliv na výkon a kvalitu textur je pak spíše negativní. Stejně jako v ostatních dílech Call of Duty nemá smysl tento detail aktivovat.

Depth of Field

Aktivuje nebo deaktivuje simulaci hloubky ostrosti. Ta je převážně využita v animacích a tak si jejím vypnutím spíše zkazíte kvalitu různých cut-scén. Při hře na efekt hloubky ostrosti narazíte pouze při míření přes optiku na zbraních. Rozdíl výkonu je pak 75 fps vs. 81 fps. Při běžným hraní a střílení od boku vliv není žádný. 

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí OFF)

Motion Blur

Nastavení rozmazání pohybu buďto nefunguje anebo má opravu jen mizivý vliv na obraz. Ve scéně, kde naskriptovaně přebíhají vojáci před kamerou jsem si žádného rozdílu nevšiml. A to jsem vybral defakto stejnou scénu, jako ukazují autoři v menu hry. Výkon se také nijak nezměnil a restart hry nepomůže k jinému výsledku.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High Quality (po najetí myší se zobrazí OFF)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama