Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 6

Petr Diviš

Petr Diviš

16. 11. 2017 03:00 18

Seznam kapitol

1. Úvod – s vysokými nároky na paměť do boje 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu, V-Sync 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – textury 6. Vliv nastavení – AF, stíny
7. Vliv nastavení – odrazy, DoF, rozmazání pohybu 8. Vliv nastavení – SSAO, MDAO, průsvitnost 9. Maximální vs. minimální detaily 10. Vylepšení grafiky přes ovladače VGA 11. Závěr

Je tu podzim a to znamená, že je i čas na nový díl ze série Call of Duty, tentokrát názvem WWII. Po dlouhé době se opět vracíme do období druhé světové války. V rozboru se podíváme na nároky hry a kvalitu grafiky. Postupně vyzkoušíme jednotlivé položky nastavení grafických detailů a jejich vliv na výkon.

Reklama

Shader Preload

Nastavuje, zda se mají při načítání úrovně přepočítat i shadery. Má to mít vliv na délku načítání úrovně, ale nijak výrazných rozdílů jsem si nevšiml. Pokud bylo načítání vypnuté tak se videa před začátkem mise méně sekala. Na hru samotnou nemělo nastavení žádný vliv.

Anisotropic Filtering

Nastavení kvality filtrování textur nemůže chybět v žádné hře. Volba má vliv na textury zobrazené pod nějakým úhlem. Vliv na výkon je nízkých 93 fps vs. 96 fps. AF tedy nechte na maximum, protože vliv na obraz je celkem výrazný.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Low)

Shadows

Přepínač aktivuje anebo deaktivuje veškeré realtime stíny. Pokud stíny vypnete, zůstanou ve hře jen jednoduché stínové mapy. Výkon se také zvýší výrazně – 88 fps vs. 129 fps. Vypnutím stínů také ušetříte slušných 500 MB. Grafika se ale kvůli tomu vrátí o pár pěkných let zpět.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Shadow Map Resolution

Nastavuje rozlišení stínů. Abyste viděli, co s kvalitou detailních stínů udělá tento detail, zvolil jsem v testu venkovní scénu. Zde je vliv naopak minimální a rozdíl je spíše ve viditelnosti vzdálených stínů. Vliv na výkon je celkem velký – 88 fps vs. 112 fps, takže při nedostatku výkonu anebo VRAM detail klidně snižte.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Extra (po najetí myší se zobrazí Normal)

Shadow Depth

Nastavuje počet zobrazených stínů. Jsou zde dvě volby Normal a High. Při Normal se nezobrazují stíny postav a jiných drobných objektů. Při High jsou vykreslovány všechny stíny. Vliv na výkon se průměrných – 86 fps vs. 93 fps. Výhodněji tedy vyjde snížit rozlišení stínů, než půlku z nich vypínat a zbytek nechat na maximum.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Normal)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama