Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 8

Petr Diviš

Petr Diviš

16. 11. 2017 03:00 18

Seznam kapitol

1. Úvod – s vysokými nároky na paměť do boje 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu, V-Sync 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – textury 6. Vliv nastavení – AF, stíny
7. Vliv nastavení – odrazy, DoF, rozmazání pohybu 8. Vliv nastavení – SSAO, MDAO, průsvitnost 9. Maximální vs. minimální detaily 10. Vylepšení grafiky přes ovladače VGA 11. Závěr

Je tu podzim a to znamená, že je i čas na nový díl ze série Call of Duty, tentokrát názvem WWII. Po dlouhé době se opět vracíme do období druhé světové války. V rozboru se podíváme na nároky hry a kvalitu grafiky. Postupně vyzkoušíme jednotlivé položky nastavení grafických detailů a jejich vliv na výkon.

Reklama

Screen Space Ambient Occlusion

Efekt Ambient Occlusion zvyšuje hloubku scény tím, že přidává stíny do koutů místností anebo na místa, která jsou zastíněna nějakým objektem. Hra podporuje několik metod, lišících se výkonem i kvalitou. Nejlépe funguje metoda GTAO High, která sice někde působí až příliš silně, ale ostatní metody nedosahují takové přesnosti. Rozdíl mezi GTAO High a vypnutým AO je 91 fps vs. 97 fps

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na GTAO high (po najetí myší se zobrazí OFF)

Pokud by jste čekali, že GTAO je nejnáročnější metoda, tak není. Hra umožňuje aktivovat i velice známé stínování HBAO+, které ale nejen že nedosahuje takové kvality, ale je ještě více náročné! V následující scéně byl rozdíl mezi HBAO+ a GTAO celých 82 fps vs. 87 fps. Doporučení je tedy jasné – GTAO High, pokud chcete pěkně vystínovanou scénu.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na GTAO high (po najetí myší se zobrazí HBAO+)

Medium Distance Ambient Occlusion

Ve hře (na obrázku od autorů) můžete vidět mírný vliv na stínování postav. Proto jsem vybral normální scénu ze hry – kde je vliv ještě menší. MDAO navíc spíše funguje v kombinaci s HBAO+ než s GTAO. Vliv na výkon je také minimální, takže klidně nechte nastaveno ON, pokud používáte SSAO.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Subsurface Scattering

Simuluje podpovrchové odrazy světla. Nejlepším příkladem je lidská kůže, kterou díky tomuto efektu lze ve hrách velmi dobře simulovat. Bez tohoto efektu vypadá uměle. Vliv na výkon je minimální – 63 fps vs. 65 fps. Není tak důvod detail vypínat. Nejvíce se projeví v animacích, kde jsou vidět detaily postav. V běžném hraní postavy zabírají minimum scény.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama