Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice | Kapitola 9
Seznam kapitol
Ačkoliv bylo vydání plné verze ArmA III odloženo až na podzim, můžete si třetí díl vojenské střílečky zahrát už dnes. Když si koupíte hru už teď, získáte přístup do alfa verze. Protože je o ni velký zájem, změřili jsme hardwarové nároky. Při nejvyšším nastavení detailů jsou také sice vysoké, po snížení však ArmA III běží plynule i na průměrném PC.
Scéna 4
Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě
Ultra — plná kvalita grafiky, 14 fps
Very High — menší plastičnost hlíny, horší rozlišení textury na značce, 18 fps
High — subjektivně bez rozdílů proti nastavení Very High, 23 fps
Standard — snížení kvality vegetace, snížení rozlišení textur země a skal, vypnuté vyhlazování hran, 49 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky, 54 fps
Scéna 5
Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě
Ultra — plná kvalita grafiky, 16 fps
Very High — snížená dohlednost, 20 fps
High — snížená dohlednost, horší kvalita vzdálené vegetace, 26 fps
Standard — snížená dohlednost, nižší kvalita veškeré vegetace, nižší rozlišení textur, horší kvalita stínů, 54 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky včetně dohlednosti, 60 fps
Scéna 6
Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě
Ultra — plná kvalita grafiky, 17 fps
Very High — snížená dohlednost, horší kvalita vzdálené vegetace, 22 fps
High — snížená dohlednost, 26 fps
Standard — snížená dohlednost, nižší kvalita veškeré vegetace, nižší rozlišení textur, horší kvalita stínů, 50 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky včetně dohlednosti, 61 fps