Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

29. 8. 2011 03:00 59

Seznam kapitol

1. Roky starý engine s kontroverzní podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Herní období roku je konečně tady – přichází vydání nejžhavějších titulů. Jako první se na pulty obchodů dostal opravdu těžký kalibr, po Portalu 2 další kandidát na hru roku. Jmenuje se Deus Ex: Human Revolution a stejně jako Portal má starý engine s celkově slabší vizuální stránkou. Fandy technologií příliš nepotěší, hráči si ho ale užijí naplno.

Reklama
Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
i Zdroj: PCTuning.cz

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
i Zdroj: PCTuning.cz

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
i Zdroj: PCTuning.cz

K naprosto plynulému hraní posledního dílu Deus Ex je dle mých zkušeností se hrou třeba okolo 40 snímků za sekundu, které tedy budu brát jako bernou minci. V nízkém rozlišení 1280 × 1024 px v režimu bez vyhlazování hran není problém těchto hodnot dosáhnout i s nejpomalejším testovaným AMD Radeonem HD 6670. S rostoucím rozlišením však framerate poměrně rychle klesá. V rozlišení 1680 × 1050 px tak potřebujete o stupeň výkonnější karty na úrovni ATI Radeon HD 5770 / nVidia GeForce GTS 450, ve Full HD a jeho 16:10 alternativě je pak lepší mít ještě o něco výkonnější hardware na úrovni GeForce GTX 460 či AMD Radeon HD 6850.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama