Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři | Kapitola 6
Seznam kapitol
Herní období roku je konečně tady – přichází vydání nejžhavějších titulů. Jako první se na pulty obchodů dostal opravdu těžký kalibr, po Portalu 2 další kandidát na hru roku. Jmenuje se Deus Ex: Human Revolution a stejně jako Portal má starý engine s celkově slabší vizuální stránkou. Fandy technologií příliš nepotěší, hráči si ho ale užijí naplno.
Většině hráčů s výkonnějšími kartami pojede Deus Ex bez problémů, majitelé slabších karet však budou muset o něco snížit detaily. Které a jak moc, to jsem vyzkoušel s AMD Radeonem HD 6670 v rozlišení 1680 × 1050 px se zapnutým vyhlazováním hran, kdy na nejvyšší nastavení Deus Ex běžel v náročnějších situacích i pod 20 fps.
Shadows
První nastavení se věnuje stínům. Ty jsou v plném nastavení dynamické měkké a vypnout lze jejich rozostření, případně je můžete vypnout úplně. Nárůst výkonu však příliš neodpovídá, framerate poskočil z 29 jen na 33 fps.
Depth of Field
Depth of Field (efekt hloubky) je jeden z DirectX 11 akcelerovaných efektů, rozdíly však nejsou příliš patrné ani po úplném vypnutí DoF. Vypovídá o tom nulový nárůst výkonu...
SSAO
Ambient Occlusion je jedna z moderních technologií, která si našla cestu do většiny her a která na scénu přidává další stíny. Podobně je tomu i u Human Revolution a vliv na výkon je výrazný: po snížení poskočil z 27 na 36 fps.