dial-telecom-obhajil-klicove-certifikaty-kvality-rizeni-informacni-bezpecnosti-a-pristupu-k-zivotnimu-prostredi
Článek Dial Telecom obhájil klíčové certifikáty kvality řízení, informační bezpečnosti a přístupu k životnímu prostředí

Dial Telecom obhájil klíčové certifikáty kvality řízení, informační bezpečnosti a přístupu k životnímu prostředí

Komerční sdělení

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, už pátý rok po sobě úspěšně prošel náročnou certifikací ISO v oblastech podnikového řízení, bezpečné správy dat a zodpovědné environmentální politiky. Společnost se tak nadále může prokazovat certifikáty ISO 9001:2009, ISO 27001:2006 a ISO 14001:2005, které jí pomáhají v obchodním styku se zahraničními partnery, ale i při získávání zakázek státní správy.

Reklama

Držení certifikátů kvality ISO je podmínkou pro účast na veškerých výběrových řízeních na dodávku telekomunikačních služeb veřejným institucím. Dial Telecom se i díky certifikaci podílí na dodávkách datových služeb mimo jiné i pro nejrůznější ministerstva a úřady.

Reálné přínosy mezinárodně uznávaných certifikátů ISO vidí zástupci společnosti Dial Telecom zejména při prvotních obchodních kontaktech se zahraničními operátory v oblasti peeringu (mezinárodní propojení sítí) a při akvizici zákazníků z řad tuzemských poboček firem řízených ze zahraničí. Tyto subjekty často nejsou se situací na českém trhu detailně obeznámeny a vlastnictví certifikátů proto vnímají jako univerzální garanci spolehlivosti českého obchodního partnera.

Na českém telekomunikačním trhu vypovídá o kvalitách poskytovatelů zejména jejich léta budovaná pověst a kvalita služeb, nikoliv certifikáty. Jiná je situace při získávání státních zakázek, a to je důvod, proč jsme náročnými a drahými certifikacemi chtěli projít,“

 vysvětluje Tomáš Strašák, obchodní ředitel Dial Telecom, a.s.

Normy ISO 9001:2009, ISO 14001:2005 a ISO 27001:2006

Certifikace systému managementu kvality podle 

ISO 9001:2009

 vytváří v organizaci předpoklady pro trvalé poskytování výrobku nebo služby, který splňuje požadavky zákazníka a příslušných předpisů, zvyšování spokojenosti zákazníka, neustálé zlepšování všech firemních činností a zvýšení konkurenceschopnosti firmy.

Norma 

ISO 14001:2005

 určuje kvalitu environmentálního managementu společnosti. Ta musí vytvářet, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém environmentálního managementu a neustále zlepšovat jeho efektivitu. Monitoruje a měří klíčové znaky provozu a činností s možným dopadem na životní prostředí.

Certifikace 

ISO 27001:2006

 prokazuje, že společnost má ty nejlepší postupy při řízení informační bezpečnosti. Potvrzuje, že společnost přijala nezbytná opatření k ochraně citlivých informací před neoprávněným přístupem i změnami. Norma obsahuje procesy definující přístup k vytváření, implementaci, provozu, monitorování, přezkoumání, udržování a zlepšování systému řízení informační bezpečnosti v organizaci.

Více informací Vám poskytneme na stránkách 

http://www.dialtelecom.cz

Tisková zpráva v původním znění - Redakce nenese odpovědnost za její obsah


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama