dial-telecom-posiluje-dostupnost-sluzeb-v-regionech
Článek Dial Telecom posiluje dostupnost služeb v regionech

Dial Telecom posiluje dostupnost služeb v regionech

Komerční sdělení

Pružnější reakce na požadavky zákazníků zabezpečí posílení týmu technických specialistů i rozšířená firemní flotila.

Reklama

 Významný český poskytovatel datových a hlasových služeb, Dial Telecom, a.s., rozšířil síť vlastních servisních středisek v regionech. Správu infrastruktury, pohotovostní výjezdy i přípravu a implementaci nových služeb v lokálních působištích umožní rozšíření technického týmu o sedm nových specialistů. Těm bude k dispozici také sedmičlenná flotila nových výjezdových vozidel.

Rozšíření týmu technických specialistů na pozici Field Operator je spojeno s každoročním rozvojem síťové infrastruktury společnosti. Ta je pravidelně modernizována a rozšiřována o nové datové trasy. Dial Telecom u nás v současné době provozuje 4 750 km optických kabelů (meziroční nárůst o 270 km). To představuje 117 941 km jednotlivých optických vláken. Součástí je také páteřní síť s nemodernější technologií přenosu dat DWDM. Jedná se o významnou datovou dálnici, která spojuje Českou republiku s důležitým telekomunikačním uzlem v německém Frankfurtu nad Mohanem, jejíž celková kapacita tvoří 400 Gbit/s. Další větve sítě spojují ČR s Polskem a Slovenskem.

Dial Telecom posiluje dostupnost služeb v regionech
i Zdroj: PCTuning.cz

Druhým významným důvodem zřízení nových technických středisek v regionech je každoroční nárůst klientské báze Dial Telecomu v maloobchodní i velkoobchodní sféře. Ten je dán jak akvizicemi stávajících technologických firem, tak úspěchy v tendrech na dodávky datových a hlasových služeb soukromých a státních subjektů. Dial Telecom například nedávno realizoval zakázky pro energetickou společnost NET4GAS nebo ministerstva financí a zdravotnictví.

  • Nově zřízená technická střediska:
  • Louny;
  • Stříbro;
  • Veselí n. Lužnicí;
  • Kouřim;
  • Hostim;
  • Břeclav. Obr.: Část flotily nových pohotovostních vozidel Dial Telecom

Rozšíření zaměstnaneckého týmu komentuje Pavel Kvíčala, manažer oddělení výstavby a údržby přístupových sítí Dial Telecom, a. s: „Dislokace nových kolegů nám umožní být blíže zákazníkům a pružněji reagovat na jejich požadavky týkající se již provozovaných služeb i přípravy a implementace služeb u nových obchodních případů.“

Více informací vám rádi poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama