Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 | Kapitola 10
Seznam kapitol
PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.
Hrej (verze Xbox 360)
„Nový Ghost Recon je lineární a dává přednost především show, která se nese ve znamení filmovosti a čiré akce, což ne vždy hře prospívá. V taktickém pojetí se ubralo, ale stále lze mluvit o perfektně připraveném a svěžím titulu podporovaném vcelku povedeným multiplayerem.“
Hodnocení: 7/10; odkaz na recenzi
Games.cz (verze Xbox 360)
Povedená akce, která kombinuje styl moderních stříleček a taktický přístup svých předchůdců v sérii. Dvanáctihodinová kampaň nabízí řadu působivých okamžiků, zatímco multiplayer disponuje desítkami hodin potenciální zábavy a dobrý dojem z něj nekazí ani několik nedostatků.
Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi
Eurogamer (verze Xbox 360)
Taktická stránka původních dílů Ghost Recon se nám trochu zvrhla do akčnější střílečky, což může být pro leckoho nepříjemné překvapení. Hra si zachovala své nepopiratelné kvality, ale je otázkou, na kolik vás zaskočí zrychlení tempa a větší důraz na přesnost střelby na úkor plánování a velení. Kampaň pro jednoho hráče si nezaslouží větší známku než sedm, ale kooperativní a multiplayerové kvality posunuly hodnocení o stupeň výš. Zahrajete-li si hru v kooperativním módu s dobrými hráči, pak jdou veškeré výtky směrem k větší akčnosti hry stranou. Tady také spočívá hlavní kouzlo této hry.
Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi
IGN (anglicky)
Hodnocení: 8,5/10; odkaz na recenzi