Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 | Kapitola 7
Seznam kapitol
PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.
Ambient Occlusion
Nastavení ambientní okluze je jedno z mála, které má ve hře znatelný vliv na vzhled i framerate. Po vypnutí nastavení na scéně zmizí velká většina minoritních stínů, výkon po snížení vzrostl z 35 na 62 snímků za sekundu!
Parallax Mapping
Rozdílů po vypnutí efektu Parallax Mapping jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.
Motion Blur
Efekt Motion Blur rozmazává obraz při rychlých pohybech. Po jeho vypnutí se tedy obraz přestane rozmazávat, snížení nastavení však má jen velmi malý vliv na rychlost vykreslování hry (výkon vzrostl jen o jeden snímek za sekundu).
Improved Physics
Rozdílů v nastavení fyziky jsem si nevšiml, nezměnila se ani rychlost vykreslování hry.