MSI GF RTX 2070 Super Gaming X: menší a stále skvělá
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek MSI GF RTX 2070 Super Gaming X: menší a stále skvělá

MSI GF RTX 2070 Super Gaming X: menší a stále skvělá | Kapitola 20

Adam Vágner

Adam Vágner

24. 9. 2019 18:00 25

Seznam kapitol

1. MSI RTX 2070 Super Gaming X: parametry 2. MSI RTX 2070 Super Gaming X: konstrukce 3. Testovací sestava 4. 3D Mark 5. Aliens vs. Predator 6. Battlefield 1 7. F1 2018 8. Fallout 4 (Win 10) 9. Far Cry 5 10. Metro Last Light Redux 11. Tom Clancy´s The Division (DX11 + DX12) 12. The Witcher 3: Wild Hunt 13. Metro Exodus 14. Shadow of The Tomb Raider
15. World of Tanks 1.5.1 16. The Division 2 17. Boost v AvP 18. Boost v F1 2018 19. Boost v Metro LL 20. Teploty 21. Chování ventilátorů 22. Hlučnost 23. Spotřeba a poměr výkon/watt bez zátěže a v AvP 24. Spotřeba a poměr výkon/watt v F1 2018 25. Výkon a poměr cena/výkon v rozlišení 1920 × 1080 26. Výkon a poměr cena/výkon v rozlišení 2560 × 1440 27. Výkon a poměr cena/výkon v rozlišení 3840 × 2160 28. Závěrečné shrnutí

MSI uvedlo na trh nový model GeForce RTX 2070 Super v provedení Gaming X. Oproti přestřelenému tříventilátorovému monstru Gaming X Trio, které jsme testovali o prázdninách, dostala o něco kratší chladič s dvojicí ventilátorů Torx 3.0. Pořád je to ale slušný macek, který nabízí především skvělé provozní vlastnosti.

Reklama

Teploty

Teploty grafického čipu testuji v zavřené skříni při okolní teplotě 25 °C. Zdůrazním ještě to, že jde o údaje vyčtené z čidel. Jsou tedy spíš pro hrubou orientaci, protože o tom, jaké hodnoty bude karta ukazovat, rozhoduje výrobce a nemusí odpovídat reálné teplotě (i když lze předpokládat, že alespoň napříč modely se stejným čipem jsou údaje srovnatelné). Aby měl grafický čip na pasivně chlazené kartě uvnitř počítače 26 °C při okolní teplotě 25 °C, jak kdysi ukazoval třeba Radeon Nitro+ RX 570, je prakticky nemožné.

Pro puntičkáře dodám, že u některých grafů (jako jsou teploty či hlučnosti) procentuální rozdíl zobrazený po najetí myší nedává smysl, prostě jej ignorujte. Je to daň za to, že používáme stejné interaktivní grafy jako pro srovnání výkonu.

U většiny modelů karet už je standardem částečně pasivní chlazení, levnější modely mívají ještě chlazení aktivní, ale i ty bývají většinou neslyšné, výjimkou jsou snad jen méně kvalitní radiální ventilátory, u nichž je slyšet vrčící motorek.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama