MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M | Kapitola 7
Seznam kapitol
Ultimátní herní notebook od MSI s označením GT 70 je na trhu už od března, až nyní ale dostal pod kapotu nejvýkonnější grafiku letošního roku - GeForce GTX 680M. Jaký je herní výkon jednoho z nejvýkonnějších mobilních CPU 22nm architektury Ivy Bridge (Core i7-3610QM) a GPU od nVidie vám ukážeme v dnešní recenzi.
V tomto testu najdete pouze deset nejnáročnějších her a dva benchmarky. Měřit budeme pouze v nejvyšších rozlišeních - 1920x1080, také s vyhlazováním 4xAA (MSAA) kde to bude hra umožňovat.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/exi4w4nmlrquhwz60d1e416d66f4012697147.jpg)
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/7uruvue7qd6k3ow60d1e4176800b918251386.jpg)
Aliens Vs Predators (DX11) - První hru testuji pomocí jejího volně stažitelného testovacího dema. Vytvořil jsem si pro všechna nastavení konfigurační soubory a uložil je do adresáře hry. Všechny konfigurační soubory si můžete stáhnout zde. Pomocí zástupců na ploše pak spouštím test například s tímto parametrem: -config=1680_AA.txt. Poprvé nechám běžet sekvenci bez měření, aby se načetla do paměti a podruhé už měřím Frapsem. Nastavení používám maximální, jen měním hodnoty AF (2x a 16x) a AA (0x, 4x).
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/13lmrpelo4af9vj60d1e41800871755585040.jpg)
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/xtcvksx131rjgeq60d1e4187ecd8334191161.jpg)
DiRT 2 a 3 (DX11) - U této hry používám vestavěný test trati v Londýně. Použít lze i volně stažitelné demo. Ručně upravuji konfigurační soubor a spouštím zástupcem přímo benchmark, je to rychlejší než se proklikat do menu hry a spouštět demo odtud. Vše je nastaveno na maximum, měním jen rozlišení a hodnotu AA (0x, 4x, 8x). Vše opět zaznamenává Fraps v druhém průchodu.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/ti1rfedykhnpnnt60d1e4192f572539026784.png)
Battlefield 3 (DX11) - jedna z nejoblíbenějších her posledního roku, její testování je povinnost. Používám aktuální verzi s posledním patchem. Testuji v první kapitole, náročnou scénu s přestřelkou na parkovišti se sniperem. Zhruba minutu sleduji válečnou vřavu na parkovišti, vybuchující auta atd. Vše zaznamenává Fraps.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/ojm562eupukn30s60d1e419be548833169051.png)
COD MW3 (DX9) - Další oblíbená hra jež ale není nijak zásadně náročná. Testuji první misi, kdy běžím rovně ulicí přestřelkou až na konec k barikádám. Vše zaznamenává Fraps.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/04qigfoe6n96itf60d1e41a70c8e244078026.png)
Crysis 2 (DX11) - K testu používám hru s DX11 patchem a Texture packem. Měřím scénu, kdy sleduji bitvu v parku z výšky s výhledem na celé město. Vše zaznamenává Fraps.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/6htfyrhl03lvf1e60d1e41af2d34380401534.png)
Lost Planet 2 (DX11) - U této hry používám vestavěné demo, testuji na maximální kvalitu druhý scénář. Vše kontroluji v průběhu Frapsu.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/oexls0j2yrta36060d1e41ba1399358337269.png)
Unigine Heaven 2.1 (DX11) - K testování používám pouze nejvyšší rozlišení, teselaci nechávám ale na normal. I tak je porce teselovaných objektů extrémní, v podstatě vše je na scéně nějak zpracované tímto způsobem. Používané nastavení vidíte na obrázku.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/c0bu3os0wresp2960d1e41c4f1e3893725900.png)
3D Mark 11 (DX11) - Dalším testem je absolutní novinka na poli benchmarků, který je tentokrát zaměřen na DX11 schopnosti grafických karet. Karty se zde řádně zapotí v teselaci, náročné fyzice a dalších technikách. Testuji nastavení Extreme v defaultním presetem.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/zp1w1dia71qoyux60d1e41ced841838460281.png)
Mafia II (DX9) - Používám hru s vypnutým PhysX a k testu využívám vestavěné demo. Výsledná čísla kontroluji ve Frapsu.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/u73ojeqs0vxf4w160d1e41d7fc3d316919037.png)
TES V Skyrim (DX9) - Měřím v otevřené vesnici, kde sleduji souboj s drakem. Vše zaznamenává Fraps.
![MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/kcvp4f6xpn814wf60d1e41df16d0084251042.png)
Witcher 2 (DX9) - V této hře měřím výkon v základním táboře, proběhnutím tam a zpět. Vše měřím a zaznamenávám pomocí Frapsu.