MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M
Článek MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M | Kapitola 7

Z. Obermaier

Z. Obermaier

23. 8. 2012 05:00 59

Seznam kapitol

1. GeForce GTX 680M konečně zde... 2. Představení, balení a specifikace 3. MSI GT70 0NE - hardware I. (CPU, GPU) 4. MSI GT70 0NE - hardware II. (disky, paměť) 5. Zpracování, konektory a repro
6. Klávesnice, chlazení a výdrž baterie 7. Metodika testování 8. Testy výkonu (hry, procesor) 9. Galerie 10. Závěr

Ultimátní herní notebook od MSI s označením GT 70 je na trhu už od března, až nyní ale dostal pod kapotu nejvýkonnější grafiku letošního roku - GeForce GTX 680M. Jaký je herní výkon jednoho z nejvýkonnějších mobilních CPU 22nm architektury Ivy Bridge (Core i7-3610QM) a GPU od nVidie vám ukážeme v dnešní recenzi.

Reklama
Reklama

V tomto testu najdete pouze deset nejnáročnějších her a dva benchmarky. Měřit budeme pouze v nejvyšších rozlišeních - 1920x1080, také s vyhlazováním 4xAA (MSAA) kde to bude hra umožňovat.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

Aliens Vs Predators (DX11) - První hru testuji pomocí jejího volně stažitelného testovacího dema. Vytvořil jsem si pro všechna nastavení konfigurační soubory a uložil je do adresáře hry. Všechny konfigurační soubory si můžete stáhnout zde. Pomocí zástupců na ploše pak spouštím test například s tímto parametrem: -config=1680_AA.txt. Poprvé nechám běžet sekvenci bez měření, aby se načetla do paměti a podruhé už měřím Frapsem. Nastavení používám maximální, jen měním hodnoty AF (2x a 16x) a AA (0x, 4x).

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

DiRT 2 a 3 (DX11) - U této hry používám vestavěný test trati v Londýně. Použít lze i volně stažitelné demo. Ručně upravuji konfigurační soubor a spouštím zástupcem přímo benchmark, je to rychlejší než se proklikat do menu hry a spouštět demo odtud. Vše je nastaveno na maximum, měním jen rozlišení a hodnotu AA (0x, 4x, 8x). Vše opět zaznamenává Fraps v druhém průchodu.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

Battlefield 3 (DX11) - jedna z nejoblíbenějších her posledního roku, její testování je povinnost. Používám aktuální verzi s posledním patchem. Testuji v první kapitole, náročnou scénu s přestřelkou na parkovišti se sniperem. Zhruba minutu sleduji válečnou vřavu na parkovišti, vybuchující auta atd. Vše zaznamenává Fraps.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

COD MW3 (DX9) - Další oblíbená hra jež ale není nijak zásadně náročná. Testuji první misi, kdy běžím rovně ulicí přestřelkou až na konec k barikádám. Vše zaznamenává Fraps.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

Crysis 2 (DX11) - K testu používám hru s DX11 patchem a Texture packem. Měřím scénu, kdy sleduji bitvu v parku z výšky s výhledem na celé město. Vše zaznamenává Fraps.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

Lost Planet 2 (DX11) - U této hry používám vestavěné demo, testuji na maximální kvalitu druhý scénář. Vše kontroluji v průběhu Frapsu.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

Unigine Heaven 2.1 (DX11) - K testování používám pouze nejvyšší rozlišení, teselaci nechávám ale na normal. I tak je porce teselovaných objektů extrémní, v podstatě vše je na scéně nějak zpracované tímto způsobem. Používané nastavení vidíte na obrázku.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

3D Mark 11 (DX11) - Dalším testem je absolutní novinka na poli benchmarků, který je tentokrát zaměřen na DX11 schopnosti grafických karet. Karty se zde řádně zapotí v teselaci, náročné fyzice a dalších technikách. Testuji nastavení Extreme v defaultním presetem.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

Mafia II (DX9) - Používám hru s vypnutým PhysX a k testu využívám vestavěné demo. Výsledná čísla kontroluji ve Frapsu.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

TES V Skyrim (DX9) - Měřím v otevřené vesnici, kde sleduji souboj s drakem. Vše zaznamenává Fraps.

MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

Witcher 2 (DX9) - V této hře měřím výkon v základním táboře, proběhnutím tam a zpět. Vše měřím a zaznamenávám pomocí Frapsu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Pctuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Pctuning