Nvidia Reflex a Overwatch 2: Testy odezvy a srovnání výkonu GTX 1060, RTX 2060 a RTX 4060 | Kapitola 6
Seznam kapitol
U kompetitivních akčních her záleží nejen na vysokých snímkových frekvencích, ale i na tom, jak rychle dokáže hra zareagovat na podněty ze strany hráče. Na rychlém 240Hz panelu OLED se podíváme na to, co se dá v populární online střílečce Overwatch 2 vymáčknout ze starších GeForce GTX 1060, RTX 2060 a nakolik si pomůžete s novou RTX 4060 a jak dokáže odezvu zkrátit technologie Nvidia Reflex.
1920 × 1080, ultra, snímková frekvence
V nastavení video je vše stejné, ručně je změněné škálování obrazu na 100 % (tedy nativní rozlišení vykreslovaného obrazu, v tomto případě rozlišení 1920 × 1080), limit snímkové frekvence navýšený na 600 fps, vypnutý v-sync i triple buffering a zapnuto reduce buffering. Poté už jenom měním nastaavení Nvidia Reflex na disabled a enabled + boost.
V grafu s průměry jsme na ultra v 1080p zhruba na polovině výkonu s nízkými detaily.
GeForce RTX 2060, 6 GB
Průměrná snímková frekvence už šla nešla se zapnutým boost dolů tak výrazně jako u nízkých detailů, ale je vidět, že s tímto nastavením už brzdí výkon grafický čip.
V náročnějších přestřelkách se ale dostáváme už na nižších 120–180 fps, nad tím už nejspíš budou progameři ohrnovat nos.
GeForce RTX 4060, 8 GB
S nastavením Ultra už jsme zhruba při soubojích někde kolem 180–240 snímků/s, což je tak akorát na to, aby se uplatnil G-Sync na horní hranici pracovního rozsahu 240Hz monitorů.