Nvidia Reflex a Overwatch 2: Testy odezvy a srovnání výkonu GTX 1060, RTX 2060 a RTX 4060 | Kapitola 8
Seznam kapitol
U kompetitivních akčních her záleží nejen na vysokých snímkových frekvencích, ale i na tom, jak rychle dokáže hra zareagovat na podněty ze strany hráče. Na rychlém 240Hz panelu OLED se podíváme na to, co se dá v populární online střílečce Overwatch 2 vymáčknout ze starších GeForce GTX 1060, RTX 2060 a nakolik si pomůžete s novou RTX 4060 a jak dokáže odezvu zkrátit technologie Nvidia Reflex.
2560 × 1440, ultra, snímková frekvence
V nastavení video je rozlišení zvýšené na 2560 × 1440 bodů, škálování obrazu je stále na 100 % (tedy nativní rozlišení), limit snímkové frekvence navýšený na 600 fps, vypnutý v-sync i triple buffering a zapnuto reduce buffering. Poté už jenom měním nastaavení Nvidia Reflex na disabled a enabled + boost.
Ve 1440p už jsme na ultra zhruba na třetině výkonu nejméně náročného nastavení. A při hraní už se snímková frekvence propadá k hodnotám kolem 60 fps, což není na rychlé střílečky zrovna ideální.