Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R. | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 1. 2012 03:00 30

Seznam kapitol

1. Engine ze zrušeného Hero 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Najít v žánru MMORPG technologicky špičkovou hru není snadné. S nadějemi jsme proto vzhlíželi ke Star Wars: The Old Republic. Ačkoliv naše očekávání nebyla úplně naplněna, jsme spokojení. Nižší detailnost vynahrazuje originální, variabilní prostředí s nízkými hardwarovými nároky a skvělá hratelnost.

Reklama

Grass Quality

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

 Grass Quality 100 %/1 %
i Zdroj: PCTuning.cz
Grass Quality 100 %/1 %

Ovlivnit lze také vzdálenost, po kterou se vykresluje tráva. Při minimálním nastavení se tráva úplně přestane vykreslovat. Výkon poskočil ze 37 na 48 fps.

Tree Quality

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

 Tree Quality 100 %/1 %
i Zdroj: PCTuning.cz
Tree Quality 100 %/1 %

Podobně jako u trávy lze ovlivnit také kvalitu stromů, v tomto případě se však stromy vykreslují vždy a mění se jen jejich kvalita (platí zejména pro stromy v dálce). Výkon po snížení vzrostl z 39 na 47 snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou patrné na první pohled. Největší rozdíly jsou v nižším rozlišení textur, chybějících stínech, chybějící trávě, horší kvalitě stromů a absenci efektu přesvícení. S testovanou GeForce GTS 450 v rozlišení 1920 × 1200 px výkon vzrostl z 33 na 102 fps u první scény a z 36 na 101 snímků za sekundu u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama