Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R. | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 1. 2012 03:00 30

Seznam kapitol

1. Engine ze zrušeného Hero 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Najít v žánru MMORPG technologicky špičkovou hru není snadné. S nadějemi jsme proto vzhlíželi ke Star Wars: The Old Republic. Ačkoliv naše očekávání nebyla úplně naplněna, jsme spokojení. Nižší detailnost vynahrazuje originální, variabilní prostředí s nízkými hardwarovými nároky a skvělá hratelnost.

Reklama
Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

Star Wars: The Old Republic nepodporuje klasické vyhlazování hran, vyhlazování jsem proto na kartách AMD Radeon simuloval post processing efektem morfologické vyhlazování MLAA (nVidia zatím podporu podobného efektu v ovladačích nemá, ačkoliv některé hry „zelenou“ technologii FXAA v nastavení podporují). Nároky SWTOR se zapnutým efektem FXAA jsou o něco vyšší než v režimu bez jakéhokoliv vyhlazování, slabý AMD Radeon HD 6670 se ve všech rozlišeních propadl pod průměrných 40 fps, na hranici čtyřiceti snímků za sekundu se v nejvyšším testovaném rozlišení dostal také AMD Radeon HD 5770/6770.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama