Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R. | Kapitola 4
Seznam kapitol
Najít v žánru MMORPG technologicky špičkovou hru není snadné. S nadějemi jsme proto vzhlíželi ke Star Wars: The Old Republic. Ačkoliv naše očekávání nebyla úplně naplněna, jsme spokojení. Nižší detailnost vynahrazuje originální, variabilní prostředí s nízkými hardwarovými nároky a skvělá hratelnost.
Star Wars: The Old Republic nepodporuje klasické vyhlazování hran, vyhlazování jsem proto na kartách AMD Radeon simuloval post processing efektem morfologické vyhlazování MLAA (nVidia zatím podporu podobného efektu v ovladačích nemá, ačkoliv některé hry „zelenou“ technologii FXAA v nastavení podporují). Nároky SWTOR se zapnutým efektem FXAA jsou o něco vyšší než v režimu bez jakéhokoliv vyhlazování, slabý AMD Radeon HD 6670 se ve všech rozlišeních propadl pod průměrných 40 fps, na hranici čtyřiceti snímků za sekundu se v nejvyšším testovaném rozlišení dostal také AMD Radeon HD 5770/6770.