Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R. | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 1. 2012 03:00 30

Seznam kapitol

1. Engine ze zrušeného Hero 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Najít v žánru MMORPG technologicky špičkovou hru není snadné. S nadějemi jsme proto vzhlíželi ke Star Wars: The Old Republic. Ačkoliv naše očekávání nebyla úplně naplněna, jsme spokojení. Nižší detailnost vynahrazuje originální, variabilní prostředí s nízkými hardwarovými nároky a skvělá hratelnost.

Reklama
Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

Hardwarové nároky SWTOR nejsou ani na nejvyšší detaily nijak vysoké a naprosto plynule si hru užije většina majitelů herních počítačů. Slušným minimem k nerušenému hraní je cca 40 snímků za sekundu, přičemž na tuto hodnotu jsem se v testu dostal s téměř všemi testovanými kartami, pod stanovanou úrovní byly jen lowendové nVidia GeForce GT 440 (všechna rozlišení) a AMD Radeon HD 6670 (1680 × 1050 px a výš).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama