Palit GTX 1650 s GDDR6: vyšší výkon s rychlejšími pamětmi | Kapitola 9
Seznam kapitol
Nvidia před nedávnem v tichosti přidala do nabídky k původnímu modelu GTX 1650 i druhou variantu, která dostala rychlejší paměti GDDR6. Paměti zrychlily z 8 na 12 Gb/s a vliv této změny na výkon rozhodně není zanedbatelný, jak se přesvědčíte ve výsledcích testů. Při podobné ceně je jednoznačně lepší zvolit variantu s GDDR6.
Fallout 4 je další hrou, která je zábavná na hraní, ale otravná při testování a hledání vhodné lokace. Na mapě dochází bez zjevných příčin k propadům výkonu jdete krajinou dopředu a najednou klesá snímková frekvence i o čtvrtinu dolů. Kritický okamžik trvá pár sekund a pak se snímková frekvence vrátí tam, kde byla. Nezdá se, že by to nějak souviselo se zaplněním paměti, přesuny dat z paměti karty do paměti systémové, a je to dobře opakovatelný jev.
Pro test jsem teda vybral jedno z takových kritických míst, kde se pustím rovně a spustím měření dlouhé 30 s, během kterých framerate spadne a zase se vrátí na původní frekvenci.
U Radeonů chybí v nastavení jedna položka weapon debris. Proto jsem u všech GeForce tento efekt vypnul také.
Fallout 4 high
Fallout 4 ultra