Star Wars Battlefront – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 5
Seznam kapitol
Síla se probouzí a s ní přišla na naše monitory i další hra ze série Star Wars. Ať už se v multiplayerové akci Battlefront postavíte za stranu Galaktického Impéria nebo Rebelů, bude vaši úspešnost v boji ovlivňovat i síla grafické karty. Náročnost hry a jaké detaily se v případě slabší grafické karty vyplatí snížit, vám odhalí tento rozbor.
Texture Filtering
Touto volbou výrazně ovlivníte kvalitu textur ve vyšší vzdálenosti. Nastavujete tím totiž úrovně AF. Vliv na výkon je nízký, takže doporučuji ponechat nastavení Ultra. Vliv na obraz je totiž celkem výrazný. Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením byl 61 fps vs. 64 fps.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Lighting Quality
Ovlivňuje kvalitu nasvícení některých povrchů. Rozdíly jsou minimální. Nevetší vliv jsem pozoroval na scéně, kterou vidíte na následujícím obrázku. Zde se výrazně lišilo nasvícení vodní hladiny v potoce. Vliv na výkon byl také velice nízký – 62 fps vs. 64 fps.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Shadow Quality
Kvalita stínů má u většiny her zásadní vliv na výkon i kvalitu obrazu. Ve Star Wars Battlefront tomu není jinak. Test jsem provedl na Endoru a jak jinak než v on-line zápasu. Rozdíl ve kvalitě stínů je velký, ale výkon se zvedl také výrazně – z 51 fps na 62 fps.
Pokud máte slabší grafickou kartu, doporučuji stíny snížit. Stíny sice mají nižší rozlišení, ale stále hra vypadá dobře i při jejich nastavení na minimum. Naštěstí jsou i na Low vyhlazeny a nejsou zubaté jako v Call of Duty.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Effects Quality
Nastavení kvality efektů by mělo mít vliv na částicové efekty, jako jsou kouře, výbuchy a střelba. Velké rozdíly nečekejte. Při střelbě jsem nepozoroval žádné výrazné rozdíly, a kouře vypadají také identicky. To samé platí o výkonu, ten se nijak při střelbě nezměnil (ani nikde jinde ve hře).
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)