Star Wars Battlefront – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Star Wars Battlefront – rozbor hry a nastavení detailů

Star Wars Battlefront – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 5

Petr Diviš

Petr Diviš

22. 12. 2015 03:00 12

Seznam kapitol

1. Tahle vypadá hvězdná optimalizace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu, V-sync 4. Vliv nastavení – FOV, rozmazání pohybu, textury 5. Vliv nastavení – AF, kvalita světel a stínů, efekty
6. Vliv nastavení – post-processing, krajina, modely 7. Vliv nastavení – Vyhlazování hran, AO 8. Maximální vs. minimální detaily 9. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 10. Závěr

Síla se probouzí a s ní přišla na naše monitory i další hra ze série Star Wars. Ať už se v multiplayerové akci Battlefront postavíte za stranu Galaktického Impéria nebo Rebelů, bude vaši úspešnost v boji ovlivňovat i síla grafické karty. Náročnost hry a jaké detaily se v případě slabší grafické karty vyplatí snížit, vám odhalí tento rozbor.

Reklama

Texture Filtering

Touto volbou výrazně ovlivníte kvalitu textur ve vyšší vzdálenosti. Nastavujete tím totiž úrovně AF. Vliv na výkon je nízký, takže doporučuji ponechat nastavení Ultra. Vliv na obraz je totiž celkem výrazný. Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením byl 61 fps vs. 64 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Lighting Quality

Ovlivňuje kvalitu nasvícení některých povrchů. Rozdíly jsou minimální. Nevetší vliv jsem pozoroval na scéně, kterou vidíte na následujícím obrázku. Zde se výrazně lišilo nasvícení vodní hladiny v potoce. Vliv na výkon byl také velice nízký – 62 fps vs. 64 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Shadow Quality

Kvalita stínů má u většiny her zásadní vliv na výkon i kvalitu obrazu. Ve Star Wars Battlefront tomu není jinak. Test jsem provedl na Endoru a jak jinak než v on-line zápasu. Rozdíl ve kvalitě stínů je velký, ale výkon se zvedl také výrazně – z 51 fps na 62 fps.

Pokud máte slabší grafickou kartu, doporučuji stíny snížit. Stíny sice mají nižší rozlišení, ale stále hra vypadá dobře i při jejich nastavení na minimum. Naštěstí jsou i na Low vyhlazeny a nejsou zubaté jako v Call of Duty.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Effects Quality

Nastavení kvality efektů by mělo mít vliv na částicové efekty, jako jsou kouře, výbuchy a střelba. Velké rozdíly nečekejte. Při střelbě jsem nepozoroval žádné výrazné rozdíly, a kouře vypadají také identicky. To samé platí o výkonu, ten se nijak při střelbě nezměnil (ani nikde jinde ve hře).

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama