Star Wars Battlefront – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Star Wars Battlefront – rozbor hry a nastavení detailů

Star Wars Battlefront – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 6

Petr Diviš

Petr Diviš

22. 12. 2015 03:00 12

Seznam kapitol

1. Tahle vypadá hvězdná optimalizace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu, V-sync 4. Vliv nastavení – FOV, rozmazání pohybu, textury 5. Vliv nastavení – AF, kvalita světel a stínů, efekty
6. Vliv nastavení – post-processing, krajina, modely 7. Vliv nastavení – Vyhlazování hran, AO 8. Maximální vs. minimální detaily 9. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 10. Závěr

Síla se probouzí a s ní přišla na naše monitory i další hra ze série Star Wars. Ať už se v multiplayerové akci Battlefront postavíte za stranu Galaktického Impéria nebo Rebelů, bude vaši úspešnost v boji ovlivňovat i síla grafické karty. Náročnost hry a jaké detaily se v případě slabší grafické karty vyplatí snížit, vám odhalí tento rozbor.

Reklama

Post Processing Quality

Nastavení ovlivňuje kvalitu následných úprav obrazu. Rozdíly jsou opět zanedbatelné. Na testovací scéně ve výřezu najdete rozdíl jen ve kvalitě bloom efektu. Výkon se také nezměnil.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Mesh Quality

Volba ovlivňuje kvalitu modelů ve vyšší vzdálenosti. Při nastavení na minimum jsou vzdálenější modely výrazně očesány o množství polygonů a vypadají opravdu hodně hranatě. Vliv na výkon je až nečekaně vysoký. Na Tatooine jsem změřil rozdíl 67 fps vs. 78 fps mezi nastavením Ultra a Low.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Terrain Quality 

Celkem nevýrazně ovlivňuje kvalitu terénu. Vliv na obraz má, ale i při minimálním nastavení je displacement mapping terénu detailní a jsou viditelné nerovnosti. Výkon ovlivňuje nastavení také  minimálně, rozdíl mezi maximem a minimem byl pouze 61 fps vs. 63 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Terrain Groundcover

Nastavením ovlivníte kvalitu stínování terénu a jeho dekorací (keře, tráva). Celkem výrazný vliv na obraz i výkon lze pozorovat na Endoru. Zde je rozdíl o obrazu vykoupen i zvýšením výkonu z 58 fps na 63 fps, stačí jen snížit kvalitu na Low. Spolu s kvalitou stínů velice ovlivní vzhled této mapy.

A ano, vidíte správně – testoval jsem zase v on-line souboji Walker Assault.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama