Star Wars Battlefront – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 6
Seznam kapitol
Síla se probouzí a s ní přišla na naše monitory i další hra ze série Star Wars. Ať už se v multiplayerové akci Battlefront postavíte za stranu Galaktického Impéria nebo Rebelů, bude vaši úspešnost v boji ovlivňovat i síla grafické karty. Náročnost hry a jaké detaily se v případě slabší grafické karty vyplatí snížit, vám odhalí tento rozbor.
Post Processing Quality
Nastavení ovlivňuje kvalitu následných úprav obrazu. Rozdíly jsou opět zanedbatelné. Na testovací scéně ve výřezu najdete rozdíl jen ve kvalitě bloom efektu. Výkon se také nezměnil.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Mesh Quality
Volba ovlivňuje kvalitu modelů ve vyšší vzdálenosti. Při nastavení na minimum jsou vzdálenější modely výrazně očesány o množství polygonů a vypadají opravdu hodně hranatě. Vliv na výkon je až nečekaně vysoký. Na Tatooine jsem změřil rozdíl 67 fps vs. 78 fps mezi nastavením Ultra a Low.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Terrain Quality
Celkem nevýrazně ovlivňuje kvalitu terénu. Vliv na obraz má, ale i při minimálním nastavení je displacement mapping terénu detailní a jsou viditelné nerovnosti. Výkon ovlivňuje nastavení také minimálně, rozdíl mezi maximem a minimem byl pouze 61 fps vs. 63 fps.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Terrain Groundcover
Nastavením ovlivníte kvalitu stínování terénu a jeho dekorací (keře, tráva). Celkem výrazný vliv na obraz i výkon lze pozorovat na Endoru. Zde je rozdíl o obrazu vykoupen i zvýšením výkonu z 58 fps na 63 fps, stačí jen snížit kvalitu na Low. Spolu s kvalitou stínů velice ovlivní vzhled této mapy.
A ano, vidíte správně – testoval jsem zase v on-line souboji Walker Assault.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)