SteelSeries Rival 310: herní myš, která posouvá laťku
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek SteelSeries Rival 310: herní myš, která posouvá laťku

SteelSeries Rival 310: herní myš, která posouvá laťku | Kapitola 6

Pavel Urbánek

Pavel Urbánek

28. 9. 2017 03:00 9

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Balení 3. Design a provedení 4. Tlačítka a ergonomie
5. Senzor a jeho testování 6. Software 7. Závěr

Hledáte ideální herní myš? Tak už nehledejte, je tu nový Rival 310 od SteelSeries. Zdědil a zdokonalil vynikající ergonomii původního modelu, přidal lepší, lehčí a odolnější materiály, snížil hmotnost, nasadil nový optický senzor a integroval rychlé spínače s velkou výdrží. Co víc si můžete od herní myši přát?

Reklama

SteelSeries nabízí ke stažení Engine 3, tedy univerzální software ke svým zařízením. V tomto nástroji si nejprve vyberete jednu z vašich SteelSeries periferií, můžete ji updatovat firmware i přepínat konfigurace. Detailní nastavení jsou dostupná skrze individuální panely – okna.

SteelSeries Rival 310: herní myš, která posouvá laťku
i Zdroj: PCTuning.cz

V okně konkrétního zařízení najdete vše, co můžete na myši tunit. Máte možnost si zapnout i Live preview, které zajistí okamžitou aplikaci změn. Z možností nastavení je potřeba zmínit přemapování tlačítek, a to včetně navázání jiných funkcí/programů nebo nahrávání a editace maker... tedy klasika.

SteelSeries Rival 310: herní myš, která posouvá laťku
i Zdroj: PCTuning.cz

Důležitá nastavení se také týkají akcelerační křivky a predikce – pokud máte rádi přesný pohyb, tak na ně raději nesahejte. Změna CPI pro dvě možné úrovně je od 100 do 12000 s krokem 100 CPI. Můžete také přepínat mezi rychlostmi komunikace: 125, 250, 500 a 1000 Hz. Všechna nastavení se uloží do vnitřní paměti zařízení, takže i bez softwaru bude vše fungovat tak, jak jste si to nastavili.

SteelSeries Rival 310: herní myš, která posouvá laťku
i Zdroj: PCTuning.cz

Rival 310 je také podsvícený pomocí RGB LEDek, takže i software to nějak musí reflektovat. Nastavení je celkem bohaté, ale ne přehnané. Můžete definovat přechody, a nebo použít několik předdefinovaných efektů. Výběr barvy je možný i s přesností na 8 bitů na kanál.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama