Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source | Kapitola 8
Seznam kapitol
Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.
Field of View
Nastavení Field of View mění šířku zorného pole hráče v rozsahu 70–90°. Rozdíl je jasně patrný na první pohled. Zúžení zorného pole zvýšilo framerate o jeden snímek za sekundu na 31.
Lighting Quality
Ačkoliv jsem rozdíly hledal na mnoha různých místech, žádných rozdílů v nastavení kvality osvětlení jsem si po snížení nevšimnul a neměnil se ani framerate.
Shadow Detail
Rozdíly v kvalitě stínů jsou naopak dobře patrné na první pohled. Výkon po snížení nastavení vzrostl z 30 na 40 snímků za sekundu.
Effects Detail
Při změně nastavení efektů jsem si nevšimnul větších rozdílů. Výkon po snížení vzrostl z 30 na 32 fps.