Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 3. 2014 03:00 38

Seznam kapitol

1. Deset let starý Source engine opět v akci 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při středním nastavení detailů 5. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.

Reklama

Field of View

 Field of View 90 (po najetí myší se zobrazí 70)
i Zdroj: PCTuning.cz
Field of View 90 (po najetí myší se zobrazí 70)

Nastavení Field of View mění šířku zorného pole hráče v rozsahu 70–90°. Rozdíl je jasně patrný na první pohled. Zúžení zorného pole zvýšilo framerate o jeden snímek za sekundu na 31.

Lighting Quality

 Lighting Quality High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Lighting Quality High (po najetí myší se zobrazí Low)

Ačkoliv jsem rozdíly hledal na mnoha různých místech, žádných rozdílů v nastavení kvality osvětlení jsem si po snížení nevšimnul a neměnil se ani framerate.

Shadow Detail

 Shadow Detail High (po najetí myší se zobrazí Disabled)
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Detail High (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Rozdíly v kvalitě stínů jsou naopak dobře patrné na první pohled. Výkon po snížení nastavení vzrostl z 30 na 40 snímků za sekundu.

Effects Detail

 Effects Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Effects Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)

Při změně nastavení efektů jsem si nevšimnul větších rozdílů. Výkon po snížení vzrostl z 30 na 32 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama