Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 3. 2014 03:00 38

Seznam kapitol

1. Deset let starý Source engine opět v akci 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při středním nastavení detailů 5. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.

Reklama

Model Detail

 Model Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Model Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)

Snížení kvality modelů je patrné na detailnosti kovové bedny v levé části scény. Rozdíly jsou ale jen drobné a vliv na výkon snížení nastavení nemělo.

Impact Marks

 Impact Marks High (po najetí myší se zobrazí Disabled)
i Zdroj: PCTuning.cz
Impact Marks High (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Nastavení Impact Marks zapíná a vypíná stopy kulek, výbuchů a podobných efektů na objektech ve hře. Vliv na výkon nemá změna tohoto nastavení žádný.

Ragdolls

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
i Zdroj: PCTuning.cz

Nastavení Ragdolls by mělo měnit kvalitu animací postav umírajících vojáků. To ale ze screenshotů stěží poznáte, a nahrát tentýž pád s různým nastavením není vzhledem k multiplayerové povaze hry možné. Chvíli jsem však zkoušel hrát se zapnutým i sníženým efektem Ragdolls a žádných rozdílů jsem si nevšimnul.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Při snížení z nejvyššího na nejnižší nastavení detailů si všimnete především chybějícího vyhlazování hran, podstatně horší kvality textur, chybějící filtrace textur a horší kvality stínů. Zbylé rozdíly jsou už spíše minoritní a narazíte na ně jen občas či vůbec. Rozdíl ve výkonu je ale při snížení obrovský. U první scény vzrostl s AMD Radeonem R7 260 framerate z 21 na 60 fps a u druhé z 29 na 60 fps. V obou případech jsem se dostal na limit hry, bez něj by výkon ještě o něco poskočil (odhadem na 70 fps).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama