Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010? | Kapitola 3
Seznam kapitol
Zatímco první díl u hráčů příliš neobstál, Two Worlds II si z recenzí odnáší podstatně lepší hodnocení. Mnoho se navíc změnilo i po technologické stránce. Dvojka běží na zbrusu novém enginu, ve kterém vypadá skvěle, pro fyziku používá engine PhysX od NVIDIE a dočkat bychom se měli i patche s podporou rozhraní DirectX 10 a 11.
![Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010?](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/5sfasl1xeq0cz2e60ce0b1d65632052627501.png)
![Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010?](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/nknxkye6v5psgoj60ce0b1e05d08931562237.png)
![Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010?](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/5b7dljco3dnpzxr60ce0b2dc2cdb368893801.png)
I na nejvyšší detaily je pokračování Two Worlds II poměrně nenáročnou hrou, byť rozhodně nelze říct, že byste si jej naprosto plynule zahráli na libovolné sestavě. Dle mých zkušeností se hrou potřebujete k plynulému hraní alespoň okolo 35 fps v průměru. Této hodnoty v nejnižším rozlišení 1280 × 1024 px dosáhly téměř všechny testované karty s výjimkou NVIDIA GeForce GT 430 a ATI Radeon HD 5550. Jde však o lowendové karty, které vlastní jen minimum hráčů. V rozlišení 1680 × 1050 px se k nim přidal i ATI Radeon HD 5670, na kterém hra spadla pod třicet snímků za sekundu.
Posledním testovaných rozlišením pak bylo 1920 × 1200 px, kdy těsně pod hranici 35 fps spadla i dvojice GeForce GTS 450 a ATI Radeon HD 5770. I v tomto případě ale platí, že k hraní v těchto rozlišeních používá výše zmiňované karty spíše menšina hráčů a třeba na velmi oblíbených GeForce GTX 460 v méně výkonné verzi s 768 MB GDDR5 paměti hra v nejvyšším testovaném rozlišení běžela téměř padesát snímků za sekundu.