Assassin's Creed Syndicate - rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Assassin's Creed Syndicate - rozbor hry a nastavení detailů

Assassin's Creed Syndicate - rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 9

Petr Diviš

Petr Diviš

2. 12. 2015 03:00 46

Seznam kapitol

1. Assassin´s Creed – pokračování vysokých HW nároků 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení - rozlišení, režim obrazu 4. Vliv nastavení - kvalita prostředí, textury, AO 5. Vliv nastavení - kvalita stínů
6. Vliv nastavení - Vyhlazování hran 7. Maximální vs. minimální detaily 8. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 9. Závěr

Po roce na naše PC přichází pokračování série Assassin's Creed – Syndicate. Je hra stejně náročná a trpí stejnými technickými problémy jako předchozí díl Unity? Na vše se podíváme v dnešním rozboru. Ukážeme si, jaké detaily se vyplatí snížit při nedostatku výkonu a jak ještě hru vylepšit pomocí ovladačů grafické karty.

Reklama

Závěr

Assassin's Creed Syndicate - rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Ubisoft sliboval lepší vyladěnost hry. Splnil tento slib? Dá se říct, že pouze částečně. Dobrou zprávou je, že během hraní sem nenarazil na žádné kritické chyby vykreslování. Těmi byl předchozí díl Unity doslova proslaven. Hra ani jednou během testů nespadla a to ani v případě týrání 2GB grafické karty maximálním nastavením. Základ funguje tedy výrazně lépe s pokud jí dáte dostatečně výkoný PC, poběží vám bez výrazných chyb.

Mezi drobné chyby, které ve hře můžete spatřit, patří například blikání bílých pixelů na některých polygonech. Tím trpěl i předchozí díl, ale nejedná se o nic zásadního, co by kazilo hru. Při její rozloze se dá takový drobnost pochopit. Druhá věc mě ale vadila o něco více, a tím byla animace pláště na Evie, je taková trhaná. Lze si toho hlavně všimnout na načítací scéně, která běží na vysokém fps. Údajně je to tím, že se animace šatů počítají při nižších fps. Výsledek vypadá v situaci, kdy hra běží na vysokém fps, opravdu divně.

Assassin's Creed Syndicate - rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Naštěstí z vysokých fps nemusíte mít strach. Hra je opravdu hodně náročná a testovaná GTX 670 je karta, kterou lze označit jako rozumné minimum hraní Assassin's Creed Syndicate. Na úplné minimum by asi stačila i slabší GTX 660, ale hra pak vypadá hodně špatně - hlavně textury. Naopak na vysoké detaily hra vypadá velmi pěkně a hýbe se na GTX 670 stále celkem svižně, i když nějaké poklesy fps už ucítíte, hlavně kvůli 2GB grafické paměti.

Vyšší detaily, ale hlavně Ultra, jsou už mimo možnosti dnešních grafik. Hra na maximální možné detaily je i na GTX 980 Ti na hranici hratelnosti v některých situacích i v obyčejném rozlišení 1920 × 1080. Tím největším zabijákem výkonu je pokročilé stínování Nvidia PCSS Ultra. To sice dělá krásné měkké stíny a také zvyšuje jejich dohlednost, ale ta ztráta výkonu za to nestojí. Vyšší přidanou hodnotu v obraze vám přinese aktivace 16x HQAF přes ovladače grafické karty. Hra totiž v základu má velmi nízký stupeň AF filtrace.

Assassin's Creed Syndicate - rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud vynecháme extrémní nároky maximálního nastavení, je hra optimalizovaná průměrně. Grafika hry, kromě otřesného vykreslování trávy, ničím neurazí a naopak architektura města vypadá úžasně. Neuvěřitelně detailní modely budov v kombinaci s velice ostrými texturami jsou asi nejhezčí stránkou hry. Jenže pěkná architektura budov je doprovázena velice viditelným doskakováním kvalitnějších úrovní modelu (LOD), a to působí opravdu rušivě.

Celkově si z technické stránky hry na zadek asi nesedneme, ale aspoň se povedla lépe než díl Unity. A jak hodnotíte technický stav Assassin's Creed Syndicate vy?

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama