Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou | Kapitola 5
Seznam kapitol
Bioshock z podmořského světa Rupture v roce 2007 šokoval herní svět. Hra sklízela absolutní hodnocení ve všech recenzích a překvapila také svou grafikou založenou na předchůdci Unreal Enginu 3. Po více jak dvou letech přichází pokračování hry, které v recenzích dopadá dobře a my se proto na hru podíváme z našeho technického hlediska.
Kde jsou nízké nároky na výkon grafických karet, tam se projeví limitace procesorem. Rovnice platí i u hry Bioshock a pokud máte opravdu silnou grafickou kartu, pro její ždímáni na maximum potřebujete odpovídající procesor. Dobrou zprávu máme pro majitele vícejádrových procesorů, které dokáže engine hry využít. Nicméně stejně jako obvykle platí, že s vyšším rozlišením limitace procesorem rychle mizí a námi testovanou GeForce GTX 285 v rozlišení 1920 × 1200 px obstojně nakrmí i čtyřjádrový procesor Core 2 Quad taktovaný jen na 2,4 GHz.