Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou

Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 2. 2010 03:00 26

Seznam kapitol

1. Update enginu? Ani náhodou 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA (Radeon, DX 9)
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Bioshock z podmořského světa Rupture v roce 2007 šokoval herní svět. Hra sklízela absolutní hodnocení ve všech recenzích a překvapila také svou grafikou založenou na předchůdci Unreal Enginu 3. Po více jak dvou letech přichází pokračování hry, které v recenzích dopadá dobře a my se proto na hru podíváme z našeho technického hlediska.

Reklama
Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Kde jsou nízké nároky na výkon grafických karet, tam se projeví limitace procesorem. Rovnice platí i u hry Bioshock a pokud máte opravdu silnou grafickou kartu, pro její ždímáni na maximum potřebujete odpovídající procesor. Dobrou zprávu máme pro majitele vícejádrových procesorů, které dokáže engine hry využít. Nicméně stejně jako obvykle platí, že s vyšším rozlišením limitace procesorem rychle mizí a námi testovanou GeForce GTX 285 v rozlišení 1920 × 1200 px obstojně nakrmí i čtyřjádrový procesor Core 2 Quad taktovaný jen na 2,4 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama